i-have-a-dreambox.com | Dreambox - Support

Register Calendar Members List Team Members Galerie to Portal Go to the Main Page

Boardrules Frequently Asked Questions Statistik Statistik Search Pinwand Dreambox Blog Ihad/Gemini Fan-Shop
i-have-a-dreambox.com | Dreambox - Support » ...::: Archiv - Support für ältere Dreambox Modelle :::... » ...::: Dreambox und Images DM 800se :::... » Sonstige Images DM800se » Bildbetrachter » Hello Guest [Login|Register]
Last Post | First Unread Post Print Page | Add Thread to Favorites
Post New Thread Post Reply
Go to the bottom of this page Bildbetrachter
Author
Post « Previous Thread | Next Thread »
Victorio Victorio is a male
User

Registration Date: 23.10.2005
Which box: DM 800S; DM 7000S; DM 7020S
External Storage: USB-Stick
Which Image: Sonstige

Bildbetrachter Reply to this Post Post Reply with Quote Edit/Delete Posts Report Post to a Moderator       Go to the top of this page

Hallo,
ich habe mir die PIC Player 0.9.1 und 0.8.4 runtergeladen

der 0.9.1 läßt sich nicht installieren und beim öffnen des 0.8.4
stürzt die Dream 800 ab.
Gibt es noch ein anderen Player um Bilder anzusehen.

Gruß
26.11.2016 14:13 Victorio is offline Send an Email to Victorio Search for Posts by Victorio Add Victorio to your Buddy List
zombi
Betatester

Registration Date: 04.01.2004
Which box: ONE UltraHD
External Storage: SSD
Which Image: OE 2.6
Welcher Bildschirm: Philips 4K 65Zoll Android TV

Reply to this Post Post Reply with Quote Edit/Delete Posts Report Post to a Moderator       Go to the top of this page

Der passende Bildbetrachter zu deinem Image muss gehen ,denn es ist ein DMM Git Plugin und somit kommt das direkt von dem Feed der Softhersteller.
Keine Ahnung was du da wo runtergeladen hast und wenn es knallt müsstest auch einen crashlog auf deiner hdd haben der Aufschluß bringen sollte wenn du ihn hier anhängst.
Wie gesagt normal ist der Bildbetrachter glaube sogar schon vorinstalliert seites DMM und somit sollte der originale gehen.
26.11.2016 14:20 zombi is offline Send an Email to zombi Search for Posts by zombi Add zombi to your Buddy List
netman
V.I.P.

images/avatars/avatar-18833.jpeg

Registration Date: 27.04.2007
Which box: DM500HD; DM800; DM900; DM7020HD; DM7025; DM7080HD; DM8000; Goliath
External Storage: NAS
Which Image: Gemini

Reply to this Post Post Reply with Quote Edit/Delete Posts Report Post to a Moderator       Go to the top of this page

Was für eine Box ist es denn? DM800 oder se?
26.11.2016 14:21 netman is offline Send an Email to netman Search for Posts by netman Add netman to your Buddy List
Victorio Victorio is a male
User

Registration Date: 23.10.2005
Which box: DM 800S; DM 7000S; DM 7020S
External Storage: USB-Stick
Which Image: Sonstige

Thread Starter Thread Started by Victorio

Sorry, ich habe ein anderes Image drauf.
Ich wollte es mit DMM probieren welches Image brauche ich für
meine 800HD PVR
26.11.2016 14:44 Victorio is offline Send an Email to Victorio Search for Posts by Victorio Add Victorio to your Buddy List
Tree Structure | Board Structure
Jump to:
Post New Thread Post Reply
i-have-a-dreambox.com | Dreambox - Support » ...::: Archiv - Support für ältere Dreambox Modelle :::... » ...::: Dreambox und Images DM 800se :::... » Sonstige Images DM800se » Bildbetrachter

Privacy policy | Team | Suchen | Hilfe