i-have-a-dreambox.com | Dreambox - Support

Register Calendar Members List Team Members Galerie to Portal Go to the Main Page

Boardrules Frequently Asked Questions Statistik Statistik Search Pinwand Dreambox Blog Ihad/Gemini Fan-Shop
i-have-a-dreambox.com | Dreambox - Support » ...::: Skins :::... » Allgemeines rund um Skins (DreamOS) » Scarlett Skin » Hello Guest [Login|Register]
Last Post | First Unread Post Print Page | Add Thread to Favorites
Post New Thread Post Reply
Go to the bottom of this page Scarlett Skin
Author
Post « Previous Thread | Next Thread »
blue cult blue cult is a male
User

Registration Date: 30.12.2009
Which box: DM 8000HD
External Storage: keine
Which Image: Gemini

großes Grinsen Scarlett Skin Reply to this Post Post Reply with Quote Edit/Delete Posts Report Post to a Moderator       Go to the top of this page

Hallo zusammen,

habe auf meiner DM 8000 den scarlett Skin, also für oe2.0. Würde diesen Skin gerne für die 7080 oe2.2 verwenden. Leider weiß ich nicht, wie dies angepasst werden muss.

Eine große Bitte: kann dies ein Fachmann aus dem Board machen? Wäre super.

Gruß

blue cult

Attachment:
unknown enigma2-skin-hd-skin-newnigma2scarlett_3 .6_all.ipk (3 MB, 10 downloads)

This post has been edited 2 time(s), it was last edited by blue cult: 30.09.2016 12:59.

30.09.2016 12:54 blue cult is offline Send an Email to blue cult Search for Posts by blue cult Add blue cult to your Buddy List
zombi
Betatester

Registration Date: 04.01.2004
Which box: ONE UltraHD
External Storage: SSD
Which Image: OE 2.6
Welcher Bildschirm: Philips 4K 65Zoll Android TV

Reply to this Post Post Reply with Quote Edit/Delete Posts Report Post to a Moderator       Go to the top of this page

Ich denke da muss ich dir ein klares NEIN geben .

Das ist ein NN2 Skin wenn ich mich nicht irre daher wenn dann dort fragen hier wird der skin überhaupt garnicht angeboten oder gar supportet.
30.09.2016 12:58 zombi is offline Send an Email to zombi Search for Posts by zombi Add zombi to your Buddy List
blue cult blue cult is a male
User

Registration Date: 30.12.2009
Which box: DM 8000HD
External Storage: keine
Which Image: Gemini

Thread Starter Thread Started by blue cult
Reply to this Post Post Reply with Quote Edit/Delete Posts Report Post to a Moderator       Go to the top of this page

Das ist ja schade.

Keine Chance?
30.09.2016 13:00 blue cult is offline Send an Email to blue cult Search for Posts by blue cult Add blue cult to your Buddy List
zombi
Betatester

Registration Date: 04.01.2004
Which box: ONE UltraHD
External Storage: SSD
Which Image: OE 2.6
Welcher Bildschirm: Philips 4K 65Zoll Android TV

Hier er nicht sorry
30.09.2016 13:00 zombi is offline Send an Email to zombi Search for Posts by zombi Add zombi to your Buddy List
Tree Structure | Board Structure
Jump to:
Post New Thread Post Reply
i-have-a-dreambox.com | Dreambox - Support » ...::: Skins :::... » Allgemeines rund um Skins (DreamOS) » Scarlett Skin

Privacy policy | Team | Suchen | Hilfe