i-have-a-dreambox.com | Dreambox - Support

Register Calendar Members List Team Members Galerie to Portal Go to the Main Page

Boardrules Frequently Asked Questions Statistik Statistik Search Pinwand Dreambox Blog Ihad/Gemini Fan-Shop
i-have-a-dreambox.com | Dreambox - Support » ...::: Dreambox Software :::... » Aufnahmen mit der Dream » Aufnahme in Unterverzeichnis » Hello Guest [Login|Register]
Last Post | First Unread Post Print Page | Add Thread to Favorites
Post New Thread Post Reply
Go to the bottom of this page Aufnahme in Unterverzeichnis
Author
Post « Previous Thread | Next Thread »
sdh sdh is a male
Newbie

images/avatars/avatar-81.jpg

Registration Date: 22.07.2005
Which box: DM 500S; DM 800C; DM 800se PVR-S; DM 7020S; D-Box
External Storage: USB-Stick; HDD; NFS; CIFS
Which Image: Gemini; iCVS
Welcher Bildschirm: Philips 52" LCD
Origin: Deutschland

Aufnahme in Unterverzeichnis Reply to this Post Post Reply with Quote Edit/Delete Posts Report Post to a Moderator       Go to the top of this page

Hallo,

bei der Timerprogrammierung habe ich die Möglichkeit bei der DVR Aufnahme zu wählen ob ich auf die interne HDD oder ein gemnountetes Verzeichnis aufnehmen möchte.

Gibt es eine Möglichkeit, andere Unterverzeichnisse im Verzeichnis Movie auszuwählen?
z.B. könnte man dann eine Struktur anlegen (Serien, Action, Dokus...) und die Filme gleich dort hinein aufnehmen lassen. Evtl. Sogar bei Wiederholenden Timern in eine Verzeichnis Serien/Seriexyz...

Ich nutze Gemini2.1 und eine Dream 7020

MfG
Sascha
17.08.2005 14:06 sdh is offline Send an Email to sdh Search for Posts by sdh Add sdh to your Buddy List Add sdh to your Contact List
Tree Structure | Board Structure
Jump to:
Post New Thread Post Reply
i-have-a-dreambox.com | Dreambox - Support » ...::: Dreambox Software :::... » Aufnahmen mit der Dream » Aufnahme in Unterverzeichnis

Privacy policy | Team | Suchen | Hilfe