i-have-a-dreambox.com | Dreambox - Support

Register Calendar Members List Team Members Galerie to Portal Go to the Main Page

Boardrules Frequently Asked Questions Statistik Statistik Search Pinwand Dreambox Blog Ihad/Gemini Fan-Shop
i-have-a-dreambox.com | Dreambox - Support » ...::: Archiv - Support für ältere Dreambox Modelle :::... » ...::: Dreambox und Images DM 800SEv2 :::... » Allgemeines zur DM800SEv2 » Dreambox immer Bootloop /no system » Hello Guest [Login|Register]
Last Post | First Unread Post Print Page | Add Thread to Favorites
Post New Thread Post Reply
Go to the bottom of this page Dreambox immer Bootloop /no system
Author
Post « Previous Thread | Next Thread »
Clipse
Newbie

Registration Date: 11.05.2016
Which box: DM800SEv2
External Storage: HDD
Which Image: CVS

Achtung Dreambox immer Bootloop /no system Reply to this Post Post Reply with Quote Edit/Delete Posts Report Post to a Moderator       Go to the top of this page

Hi Leute,

ich habe mir vor kurzem eine HD800 se V2 zugelegt, nun habe ich sie mit Merlin3 geflashet (vorher mit dem neusten von dreamboxupdate.com) versucht.
Und immer das gleiche, wenn ich die Box neustarte kommt das bootlogo und im Oled display erscheint die meldung dhcp... 3.2-dm800sev2.gz und die box startet dauernd neu!
Was mache ich falsch?

danke euch
14.05.2016 00:04 Clipse is offline Send an Email to Clipse Search for Posts by Clipse Add Clipse to your Buddy List
root1980
unregistered
Reply to this Post Post Reply with Quote Edit/Delete Posts Report Post to a Moderator       Go to the top of this page

Hast du auch das Image für die v2 genommen und nicht für die v1?
14.05.2016 05:55
Tree Structure | Board Structure
Jump to:
Post New Thread Post Reply
i-have-a-dreambox.com | Dreambox - Support » ...::: Archiv - Support für ältere Dreambox Modelle :::... » ...::: Dreambox und Images DM 800SEv2 :::... » Allgemeines zur DM800SEv2 » Dreambox immer Bootloop /no system

Privacy policy | Team | Suchen | Hilfe