i-have-a-dreambox.com | Dreambox - Support

Register Calendar Members List Team Members Galerie to Portal Go to the Main Page

Boardrules Frequently Asked Questions Statistik Statistik Search Pinwand Dreambox Blog Ihad/Gemini Fan-Shop
i-have-a-dreambox.com | Dreambox - Support » ...::: Archiv - Support für ältere Dreambox Modelle :::... » ...::: Dreambox und Images DM 600PVR :::... » Allgemeines zur 600PVR Serie » Wie ein komplett Image Backup erstellen » Hello Guest [Login|Register]
Last Post | First Unread Post Print Page | Add Thread to Favorites
Post New Thread Post Reply
Go to the bottom of this page Wie ein komplett Image Backup erstellen
Author
Post « Previous Thread | Next Thread »
nussi25 nussi25 is a male
Newbie

images/avatars/avatar-2322.gif

Registration Date: 13.10.2007
Which box: D-Box
External Storage: keine
Which Image: Sonstige
Welcher Bildschirm: LCD
Origin: Hessen

Wie ein komplett Image Backup erstellen Reply to this Post Post Reply with Quote Edit/Delete Posts Report Post to a Moderator       Go to the top of this page

Hallo,
ich bräuchte hilfe.
Ich habe eine Dreambox 600 Sat, ein OpenPli Image drauf.
Ich habe eine weitere 600er Box und würde gerne die eine komplett als Clone kopieren inkl. allesn settings etc.

Ist das möglich und mit was für ein tool kann ich dieses anstellen.

Danke im vorraus
28.01.2015 11:53 nussi25 is offline Send an Email to nussi25 Search for Posts by nussi25 Add nussi25 to your Buddy List
kalehrl kalehrl is a male
Experte

Registration Date: 09.03.2008
Which box: DM 500+S
External Storage: NFS
Which Image: Sonstige

Reply to this Post Post Reply with Quote Edit/Delete Posts Report Post to a Moderator       Go to the top of this page

Have a look here:
Dm600pvr Enigma2 Pcd 3.1
28.01.2015 12:44 kalehrl is offline Send an Email to kalehrl Search for Posts by kalehrl Add kalehrl to your Buddy List View the MSN Profile for kalehrl
Chiefobi Chiefobi is a male
User

images/avatars/avatar-19931.jpg

Registration Date: 04.11.2007
Which box: DM800se; DM820; DM920
External Storage: HDD
Which accessories: Samsung 640GB HDD
Which Image: Gemini; OE 2.5
Welcher Bildschirm: Philips 50PUS616212 4K
Origin: Felix Austria

RE: Wie ein komplett Image Backup erstellen Reply to this Post Post Reply with Quote Edit/Delete Posts Report Post to a Moderator       Go to the top of this page

ich hätte da mal etwas für dich....hat bei meiner alten dm600 bestens funktioniert....

Attachment:
rar back-up script.rar (29 KB, 26 downloads)
28.01.2015 12:47 Chiefobi is offline Send an Email to Chiefobi Search for Posts by Chiefobi Add Chiefobi to your Buddy List
Tree Structure | Board Structure
Jump to:
Post New Thread Post Reply
i-have-a-dreambox.com | Dreambox - Support » ...::: Archiv - Support für ältere Dreambox Modelle :::... » ...::: Dreambox und Images DM 600PVR :::... » Allgemeines zur 600PVR Serie » Wie ein komplett Image Backup erstellen

Privacy policy | Team | Suchen | Hilfe