i-have-a-dreambox.com | Dreambox - Support

Register Calendar Members List Team Members Galerie to Portal Go to the Main Page

Boardrules Frequently Asked Questions Statistik Statistik Search Pinwand Dreambox Blog Ihad/Gemini Fan-Shop
i-have-a-dreambox.com | Dreambox - Support » ...::: Skins :::... » Allgemeines rund um Skins (DreamOS) » Converter/Renderer für HDD Temp gesucht » Hello Guest [Login|Register]
Last Post | First Unread Post Print Page | Add Thread to Favorites
Post New Thread Post Reply
Go to the bottom of this page Converter/Renderer für HDD Temp gesucht
Author
Post « Previous Thread | Next Thread »
latte latte is a male
Dreamer

Registration Date: 03.09.2005
Which box: DM920; DM7080HD
External Storage: keine
Which Image: OE 2.5; DMM original; Merlin

Converter/Renderer für HDD Temp gesucht Reply to this Post Post Reply with Quote Edit/Delete Posts Report Post to a Moderator       Go to the top of this page

Hi,

kennt oder hat jemand etwas um die HDD Temp anzuzeigen? Ich weiß mit GP3.3 z.B. Geht das aber im Moment gibt es ja noch kleinere Bugs weshalb ich es noch nicht installieren möchte.

17.11.2014 13:17 latte is offline Send an Email to latte Search for Posts by latte Add latte to your Buddy List
Fred Bogus Trumper
V.I.P.

images/avatars/avatar-19905.png

Registration Date: 15.12.2008
Which box: DM800se; DM820; DM900; DM7080HD
External Storage: USB-Stick; SD-Card; HDD; NFS
Which accessories: Logitech K400+, Eigenbau NAS
Which Image: Sonstige

RE: Converter/Renderer für HDD Temp gesucht Reply to this Post Post Reply with Quote Edit/Delete Posts Report Post to a Moderator       Go to the top of this page

kommt aber auch auf die Platte an, mache Platten springen beim Auslesen der Temperatur an, andere nicht.

Ich verwende in meinen Skins einen von mir angepassten Renderer von @Vali, damit habe ich keine probs. Allerdings wird z.B. "36C" statt "36°C" angezeigt, was mich aber nie sonderlich störte. Müsste den mal am Abend aus dem Image fischen ...

Die Dreambox ist tot, es lebe die Dreambox

This post has been edited 1 time(s), it was last edited by Fred Bogus Trumper: 17.11.2014 17:13.

17.11.2014 17:12 Fred Bogus Trumper is offline Search for Posts by Fred Bogus Trumper Add Fred Bogus Trumper to your Buddy List
latte latte is a male
Dreamer

Registration Date: 03.09.2005
Which box: DM920; DM7080HD
External Storage: keine
Which Image: OE 2.5; DMM original; Merlin

Thread Starter Thread Started by latte
Reply to this Post Post Reply with Quote Edit/Delete Posts Report Post to a Moderator       Go to the top of this page

Hi,

das wäre sehr nett von dir.

17.11.2014 17:32 latte is offline Send an Email to latte Search for Posts by latte Add latte to your Buddy List
Tree Structure | Board Structure
Jump to:
Post New Thread Post Reply
i-have-a-dreambox.com | Dreambox - Support » ...::: Skins :::... » Allgemeines rund um Skins (DreamOS) » Converter/Renderer für HDD Temp gesucht

Privacy policy | Team | Suchen | Hilfe