i-have-a-dreambox.com | Dreambox - Support

Register Calendar Members List Team Members Galerie to Portal Go to the Main Page

Boardrules Frequently Asked Questions Statistik Statistik Search Pinwand Dreambox Blog Ihad/Gemini Fan-Shop
i-have-a-dreambox.com | Dreambox - Support » ...::: Archiv - Support für ältere Dreambox Modelle :::... » ...::: Dreambox und Images DM 7020 :::... » Sonstige Images DM7020 » Enigma2 auf 7020 » Hello Guest [Login|Register]
Last Post | First Unread Post Print Page | Add Thread to Favorites
Post New Thread Post Reply
Go to the bottom of this page Enigma2 auf 7020
Author
Post « Previous Thread | Next Thread »
vouager
Newbie

Registration Date: 30.07.2009
Which box: DM 500+S
External Storage: USB-Stick
Which Image: Gemini

Enigma2 auf 7020 Reply to this Post Post Reply with Quote Edit/Delete Posts Report Post to a Moderator       Go to the top of this page

Hallo leute,
Ich habe 7020 mit eine Alte Image drauf (SIcher über 3-4 Jahren)
Jetz möchte ich Dm7020 Enigma2 Image Pcd 9.0 drauf instellieren!
Aber wie geht es das ich habe es vergessen!

Hat jemand welche anleitung?
Und wie kann ich backup von Aktuelle image machen(Fals andere mich nicht zufrieden stellen)

Oder wie mache ich multiboot und wie geht es das bei booten?

Viele frage ,wie schon gesagt antworten schon längst vergessen.Leider!

DAnke
Lg
28.10.2014 21:55 vouager is offline Send an Email to vouager Search for Posts by vouager Add vouager to your Buddy List
Imhotep
V.I.P.

images/avatars/avatar-16739.png

Registration Date: 13.05.2005
Which box: DM 7020S
External Storage: HDD
Which Image: Gemini

Reply to this Post Post Reply with Quote Edit/Delete Posts Report Post to a Moderator       Go to the top of this page

Image aufspielen ist im Wiki beschrieben.

Für die anderen Sachen müsste man die SuFu bemühen.

This post has been edited 1 time(s), it was last edited by Imhotep: 28.10.2014 22:44.

28.10.2014 22:44 Imhotep is offline Search for Posts by Imhotep Add Imhotep to your Buddy List
Tree Structure | Board Structure
Jump to:
Post New Thread Post Reply
i-have-a-dreambox.com | Dreambox - Support » ...::: Archiv - Support für ältere Dreambox Modelle :::... » ...::: Dreambox und Images DM 7020 :::... » Sonstige Images DM7020 » Enigma2 auf 7020

Privacy policy | Team | Suchen | Hilfe