i-have-a-dreambox.com | Dreambox - Support

Register Calendar Members List Team Members Galerie to Portal Go to the Main Page

Boardrules Frequently Asked Questions Statistik Statistik Search Pinwand Dreambox Blog Ihad/Gemini Fan-Shop
i-have-a-dreambox.com | Dreambox - Support » ...::: Archiv - Support für ältere Dreambox Modelle :::... » ...::: Dreambox und Images DM 500HD :::... » DMM Originale und CVS Images DM500HD » dreambox 500 hd flaschen » Hello Guest [Login|Register]
Last Post | First Unread Post Print Page | Add Thread to Favorites
Post New Thread Post Reply
Go to the bottom of this page dreambox 500 hd flaschen
Author
Post « Previous Thread | Next Thread »
vetonujupaj
Newbie

Registration Date: 08.01.2014
Which box: andere
External Storage: USB-Stick
Which Image: Sonstige

dreambox 500 hd flaschen Reply to this Post Post Reply with Quote Edit/Delete Posts Report Post to a Moderator       Go to the top of this page

hallo zusamen ich hab ein problem hab meine dreambiox geflascht onlien mit gimi image ging ales normal er hat in auch rebotet und dan blib der bilschir schwartz jetzt probiere ich es mit usb und pc program dreamup egal welches image ich drauf spielen will kommt immer image invalide was kann ich tun
12.02.2014 23:16 vetonujupaj is offline Send an Email to vetonujupaj Search for Posts by vetonujupaj Add vetonujupaj to your Buddy List View the MSN Profile for vetonujupaj
Doc Doc is a male
Dreambox Team

images/avatars/avatar-18802.gif

Registration Date: 09.01.2004
Which box: Goliath
External Storage: USB-Stick; HDD; NFS
Which accessories: Jede Menge nötigen und unnötigen Krempel..
Which Image: PLi
Welcher Bildschirm: Panasonic TX-P42S10E; LE19R8
Origin: Saarland, ganz klar..

RE: dreambox 500 hd flaschen Reply to this Post Post Reply with Quote Edit/Delete Posts Report Post to a Moderator       Go to the top of this page

bist du sicher dass das eine originale ist?

14.02.2014 13:01 Doc is offline Search for Posts by Doc Add Doc to your Buddy List
Jake_Worf Jake_Worf is a male
Dreambox Team

images/avatars/avatar-18683.png

Registration Date: 02.07.2006
Which box: DM800se; DM800SEv2; DM7020HDv2; DM7080HD; DM8000; Goliath
External Storage: USB-Stick; CF-Card; HDD; NAS
Which accessories: 3 PC's / 1 MAC Book Pro / 1 Fritzbox / 1 Wife / 2 Daughters /Qnap 559 Pro+/Spaun 17089NF
Which Image: Gemini; OE 2.0; OE 1.6; DMM original
Welcher Bildschirm: LED Samsung 6000 - 46 '
Origin: Lëtzebuerg

RE: dreambox 500 hd flaschen Reply to this Post Post Reply with Quote Edit/Delete Posts Report Post to a Moderator       Go to the top of this page

mein Gott ...
Stimmen denn die Tunereinstellungen ? Welche Sender gehen nicht ?
Was hast du das geflasht ?

Und wie Doc zu Recht fragt - ist est eine Originalbox ?

Jake

WaveFrontier T 90 : | Hotbird 13 ° | Astra 19,2° | Astra 23,5° | Astra/Eurobird 28,2°/28,5° |
........... and happy Augenzwinkern

Hier werden Sie geholfen : Gemini Project WIKI sowie Video Tutorials

14.02.2014 13:10 Jake_Worf is online Send an Email to Jake_Worf Homepage of Jake_Worf Search for Posts by Jake_Worf Add Jake_Worf to your Buddy List
lost.boy lost.boy is a male
Dreamer

images/avatars/avatar-18508.jpg

Registration Date: 29.12.2011
Which box: DM500HD; DM800se; DM900
External Storage: HDD
Which accessories: NAS 2TB
Which Image: Merlin
Welcher Bildschirm: Samsung 55HU8290
Origin: Nordhessen

Reply to this Post Post Reply with Quote Edit/Delete Posts Report Post to a Moderator       Go to the top of this page

Hört sich nach einem falschen SSL an...
14.02.2014 13:34 lost.boy is offline Send an Email to lost.boy Search for Posts by lost.boy Add lost.boy to your Buddy List
Tree Structure | Board Structure
Jump to:
Post New Thread Post Reply
i-have-a-dreambox.com | Dreambox - Support » ...::: Archiv - Support für ältere Dreambox Modelle :::... » ...::: Dreambox und Images DM 500HD :::... » DMM Originale und CVS Images DM500HD » dreambox 500 hd flaschen

Privacy policy | Team | Suchen | Hilfe