i-have-a-dreambox.com | Dreambox - Support

Register Calendar Members List Team Members Galerie to Portal Go to the Main Page

Boardrules Frequently Asked Questions Statistik Statistik Search Pinwand Dreambox Blog Ihad/Gemini Fan-Shop
i-have-a-dreambox.com | Dreambox - Support » ...::: Archiv - The Gemini Project (GP3, GP2 und GP) :::... » ...::: The Gemini Project 3.2 :::... » Gemini 3.2 Skins » Frage zu Cover Anzeige » Hello Guest [Login|Register]
Last Post | First Unread Post Print Page | Add Thread to Favorites
Post New Thread Post Reply
Go to the bottom of this page Frage zu Cover Anzeige
Author
Post « Previous Thread | Next Thread »
latte latte is a male
Dreamer

Registration Date: 03.09.2005
Which box: DM920; DM7080HD
External Storage: keine
Which Image: OE 2.5; DMM original; Merlin

Frage zu Cover Anzeige Reply to this Post Post Reply with Quote Edit/Delete Posts Report Post to a Moderator       Go to the top of this page

Hi,

ich verwende den ZombiHD1R3 Skin und dort gibt es ja Platzhalter um Cover anzuzeigen. Zum testen habe ich mir mal ein paar Bilder runtergeladen. Dann habe ich der Datei den Namen der *.ts gegeben, natürlich mit der Endung *.jpg und in das Filmverzeichnis gelegt. Es wird aber nichts angezeigt weder in der Filmauswahl noch im Movieplayer.
Ich habe auch versucht einem Bild den Namen des Ordners zu geben, wird auch nicht angezeigt.
Brauch ich für die Anzeige noch spezielle Plugins?

25.09.2013 09:51 latte is offline Send an Email to latte Search for Posts by latte Add latte to your Buddy List
Ricardo22 Ricardo22 is a male
Newbie

images/avatars/avatar-19604.png

Registration Date: 13.01.2013
Which box: keine Angabe
External Storage: NAS
Which Image: Gemini

Reply to this Post Post Reply with Quote Edit/Delete Posts Report Post to a Moderator       Go to the top of this page

Hast Du denn AMS installiert? Der normale MoviePlayer zeigt keine Cover..

25.09.2013 10:28 Ricardo22 is offline Send an Email to Ricardo22 Homepage of Ricardo22 Search for Posts by Ricardo22 Add Ricardo22 to your Buddy List
Jogi29 Jogi29 is a male
Betatester

images/avatars/avatar-19982.gif

Registration Date: 21.07.2006
Which box: DM900; ONE UltraHD
External Storage: SSD
Which accessories: Marantz NR1607
Which Image: OE 2.6; OE 2.5
Welcher Bildschirm: Samsung UE55JU6480
Origin: Ländle

RE: Frage zu Cover Anzeige Reply to this Post Post Reply with Quote Edit/Delete Posts Report Post to a Moderator       Go to the top of this page

quote:
Original von latte
Ich habe auch versucht einem Bild den Namen des Ordners zu geben, wird auch nicht angezeigt.
Brauch ich für die Anzeige noch spezielle Plugins?

nein, keine speziellen Plugins, aber du hast dir die Einstellungsmöglichkeiten der AMS nicht angeschaut, denn du kannst den Ordnern auf 2 verschiedenen Arten ein Bild zuordnen.

"Kaum macht man es richtig, .... schon geht es!"

"Machen ist wie wollen, nur krasser!"
25.09.2013 13:05 Jogi29 is offline Send an Email to Jogi29 Search for Posts by Jogi29 Add Jogi29 to your Buddy List
Tree Structure | Board Structure
Jump to:
Post New Thread Post Reply
i-have-a-dreambox.com | Dreambox - Support » ...::: Archiv - The Gemini Project (GP3, GP2 und GP) :::... » ...::: The Gemini Project 3.2 :::... » Gemini 3.2 Skins » Frage zu Cover Anzeige

Privacy policy | Team | Suchen | Hilfe