i-have-a-dreambox.com | Dreambox - Support

Register Calendar Members List Team Members Galerie to Portal Go to the Main Page

Boardrules Frequently Asked Questions Statistik Statistik Search Pinwand Dreambox Blog Ihad/Gemini Fan-Shop
i-have-a-dreambox.com | Dreambox - Support » ...::: Archiv - The Gemini Project (GP3, GP2 und GP) :::... » ...::: The Gemini Project :::... » The Gemini Project DM600PVR » dream600 defekt ?!? Hilfe!!! » Hello Guest [Login|Register]
Last Post | First Unread Post Print Page | Add Thread to Favorites
Pages (3): « previous 1 2 [3] Post New Thread Post Reply
Go to the bottom of this page dream600 defekt ?!? Hilfe!!!
Author
Post « Previous Thread | Next Thread »
The_Raven
Fortgeschrittener

images/avatars/avatar-2407.gif

Registration Date: 16.05.2007
Which box: Vu+ (kein support)
External Storage: NFS
Which Image: PLi

Reply to this Post Post Reply with Quote Edit/Delete Posts Report Post to a Moderator       Go to the top of this page

Naja, ich trau dem NT auch noch nicht ganz... Augenzwinkern
Hast du mal versucht das signalkabel ab zu hängen? Das wäre noch eine möglichkeit. Ev. ist ja dort was im eimer (kurzschluss oder sowas).
13.06.2011 09:47 The_Raven is offline Send an Email to The_Raven Search for Posts by The_Raven Add The_Raven to your Buddy List
cybert1 cybert1 is a male
Newbie

images/avatars/avatar-2379.gif

Registration Date: 12.03.2005
Which box: DM 7020S
External Storage: HDD
Which Image: Gemini

Thread Starter Thread Started by cybert1
Reply to this Post Post Reply with Quote Edit/Delete Posts Report Post to a Moderator       Go to the top of this page

Hallo zusammen,

ich wollte noch eine kurze Rückmeldung geben, denn es läuft wieder alles!

Woran es am Ende gelegen hat kann ich leider nicht sagen...
Ich habe die komplette Dream 600 zerlegt, alle Anschlüsse am Fernseher, DVD-Player, etc. abgestöpselt, mehrere neue Images auf die Dream gespielt und nach all dem ging irgendwann alles wieder?!?

Wie auch immer, ich bin froh das alles wieder läuft, woran es gelegen hat bleibt für mich ein Rätsel...!

Danke allen für die Hilfestellungen!!!!!

Gruß
cybert1
13.06.2011 18:16 cybert1 is offline Search for Posts by cybert1 Add cybert1 to your Buddy List
cyberjunky13
Newbie

Registration Date: 21.07.2008
Which box: DM 600PVR-C
External Storage: HDD
Which Image: DMM original

Hallo zusammen,

ich habe ein ähnliches Problem. DM 600 vor ca. 2 Jahren geflasht, jetzt plötzlich will sie nicht mehr. Läuft hoch mbis Loading Enigma, dann kommt noch starte CCCam und dann bleibt sie im Startbildschirm stehen.

Ins Menü komme ich mit der blauen Taste noch rein.

Jemand ne Idee? auch Netzteil?

Danke schonmal
19.08.2012 17:38 cyberjunky13 is offline Send an Email to cyberjunky13 Search for Posts by cyberjunky13 Add cyberjunky13 to your Buddy List
The_Raven
Fortgeschrittener

images/avatars/avatar-2407.gif

Registration Date: 16.05.2007
Which box: Vu+ (kein support)
External Storage: NFS
Which Image: PLi

Geht nur die blaue taste oder auch das "normale" menü? Kannst du die sender noch umschalten bez. kommt die senderliste? Am besten mal neu flashen.
19.08.2012 20:00 The_Raven is offline Send an Email to The_Raven Search for Posts by The_Raven Add The_Raven to your Buddy List
netman
V.I.P.

images/avatars/avatar-18833.jpeg

Registration Date: 27.04.2007
Which box: DM500HD; DM800; DM900; DM7020HD; DM7025; DM7080HD; DM8000; Goliath
External Storage: NAS
Which Image: Gemini

Schalte doch mal auf ARD wenn das noch geht (hört sich aber so an).
19.08.2012 20:28 netman is offline Send an Email to netman Search for Posts by netman Add netman to your Buddy List
Pages (3): « previous 1 2 [3] Tree Structure | Board Structure
Jump to:
Post New Thread Post Reply
i-have-a-dreambox.com | Dreambox - Support » ...::: Archiv - The Gemini Project (GP3, GP2 und GP) :::... » ...::: The Gemini Project :::... » The Gemini Project DM600PVR » dream600 defekt ?!? Hilfe!!!

Privacy policy | Team | Suchen | Hilfe