i-have-a-dreambox.com | Dreambox - Support

Register Calendar Members List Team Members Galerie to Portal Go to the Main Page

Boardrules Frequently Asked Questions Statistik Statistik Search Pinwand Dreambox Blog Ihad/Gemini Fan-Shop
i-have-a-dreambox.com | Dreambox - Support » ...::: Archiv - The Gemini Project (GP3, GP2 und GP) :::... » ...::: The Gemini Project 3.2 :::... » Gemini 3.2 Plugins » (gelöst) Videothekplugin oder alternatives Plugin » Hello Guest [Login|Register]
Last Post | First Unread Post Print Page | Add Thread to Favorites
Post New Thread Post Reply
Go to the bottom of this page (gelöst) Videothekplugin oder alternatives Plugin
Author
Post « Previous Thread | Next Thread »
penetrator penetrator is a male
Newbie

images/avatars/avatar-11496.jpg

Registration Date: 01.12.2004
Which box: DM 8000HD
External Storage: USB-Stick; HDD; NFS
Which Image: Gemini

(gelöst) Videothekplugin oder alternatives Plugin Reply to this Post Post Reply with Quote Edit/Delete Posts Report Post to a Moderator       Go to the top of this page

Hallo
Nachdem ich meiner 8000er das aktuelle experimental und gemini 0.54r-r5 (hoffe, dass es das gemini 3.2 ist) spendiert habe, habe ich nahezu alles wieder zum laufen bekommen.

ALLERINGS hatte ich vorher das Videothekplugin benutzt. Hiermit konnte ich wunderbar auf die Dateien meiner 800er und meinem qnap-server ts 219 ll zugreifen und vor allem Filme auch verschieben.

Lei
der funzt das programm nicht mehr. Gibt es eine neuere Version oder alternative plugins, die ich ueber die videotaste starten kann.

Ich habe uebrigens bereits die SuFu benutzt.
Danke Augenzwinkern

15.07.2012 16:13 penetrator is offline Send an Email to penetrator Search for Posts by penetrator Add penetrator to your Buddy List
JackDaniel JackDaniel is a male
V.I.P.*

images/avatars/avatar-19339.gif

Registration Date: 27.06.2004
Which box: DM520; DM800se; DM900; DM7020HD; DM8000; Goliath
Which accessories: PS3,Competition Pro,Dream-Tastatur,D VD-Kit,Qnap TS-439 Pro II,Teufel Theater 2,Onkyo TX-NR609,Pronto TSU9400
Which Image: CVS
Welcher Bildschirm: KDL-75W855C
Origin: @home.at

RE: Videothekplugin oder alternatives Plugin Reply to this Post Post Reply with Quote Edit/Delete Posts Report Post to a Moderator       Go to the top of this page

quote:
Original von penetrator
Ich habe uebrigens bereits die SuFu benutzt.

dann gib mal ams (AdvancedMovieSelection) oder emc dort ein

15.07.2012 16:28 JackDaniel is offline Send an Email to JackDaniel Homepage of JackDaniel Search for Posts by JackDaniel Add JackDaniel to your Buddy List
penetrator penetrator is a male
Newbie

images/avatars/avatar-11496.jpg

Registration Date: 01.12.2004
Which box: DM 8000HD
Which Image: Gemini

Thread Starter Thread Started by penetrator
smile daaaanke Reply to this Post Post Reply with Quote Edit/Delete Posts Report Post to a Moderator       Go to the top of this page

Cool, das EMC hatte ich ganz vergessen. Meine Unterordner habe ich dort wieder sichtbar gemacht, die symlinks funtionieren auch.
Einzig allein wuerde ich gern noch was an der Optik aendern. Und zwar benoetige ich das infofenster unter den filmdateien nicht. Und ich haette dadurch eine bessere uebersicht meiner filme. Aber so bin ich auch schon zufrieden.
Daaanke nochmals.

15.07.2012 17:03 penetrator is offline Send an Email to penetrator Search for Posts by penetrator Add penetrator to your Buddy List
Tree Structure | Board Structure
Jump to:
Post New Thread Post Reply
i-have-a-dreambox.com | Dreambox - Support » ...::: Archiv - The Gemini Project (GP3, GP2 und GP) :::... » ...::: The Gemini Project 3.2 :::... » Gemini 3.2 Plugins » (gelöst) Videothekplugin oder alternatives Plugin

Privacy policy | Team | Suchen | Hilfe