i-have-a-dreambox.com | Dreambox - Support

Register Calendar Members List Team Members Galerie to Portal Go to the Main Page

Boardrules Frequently Asked Questions Statistik Statistik Search Pinwand Dreambox Blog Ihad/Gemini Fan-Shop
i-have-a-dreambox.com | Dreambox - Support » ...::: Archiv - The Gemini Project (GP3, GP2 und GP) :::... » ...::: The Gemini Project 3.2 :::... » Gemini 3.2 Plugins » Subtitle Player » Hello Guest [Login|Register]
Last Post | First Unread Post Print Page | Add Thread to Favorites
Post New Thread Post Reply
Go to the bottom of this page Subtitle Player
Author
Post « Previous Thread | Next Thread »
wawo wawo is a male
Newbie

Registration Date: 05.11.2010
Which box: DM 8000HD
External Storage: USB-Stick; HDD; CF; NFS
Which Image: Gemini
Welcher Bildschirm: Panasonic TX-P65VT30E
Origin: Vienna

Subtitle Player Reply to this Post Post Reply with Quote Edit/Delete Posts Report Post to a Moderator       Go to the top of this page

Hallo!

Ich suche für OE 2.0 dringend irgend ein Tool zum wiedergeben von .ts Dateien + .srt Subtitels - so wie es bei OE 1.6 mit Subtitleplayer möglich war - habe bisher aber leider nichts finden können und sowohl der Subtitleplayer als auch 2Sub (bei dem es mit ts. Dateien nicht gehen dürfte) werden so weit ich es gesehen habe ja nicht mehr weiter entwickelt.

Weiß jemand Rat bzw. kann sowetwas vlt. jemand programmieren - kann ja nicht sein dass ich der einzige bin der so ein Tool extrem wichtig findet.

Danke für eure Hilfe!
16.06.2012 20:02 wawo is offline Send an Email to wawo Homepage of wawo Search for Posts by wawo Add wawo to your Buddy List View the MSN Profile for wawo
Tree Structure | Board Structure
Jump to:
Post New Thread Post Reply
i-have-a-dreambox.com | Dreambox - Support » ...::: Archiv - The Gemini Project (GP3, GP2 und GP) :::... » ...::: The Gemini Project 3.2 :::... » Gemini 3.2 Plugins » Subtitle Player

Privacy policy | Team | Suchen | Hilfe