i-have-a-dreambox.com | Dreambox - Support

Register Calendar Members List Team Members Galerie to Portal Go to the Main Page

Boardrules Frequently Asked Questions Statistik Statistik Search Pinwand Dreambox Blog Ihad/Gemini Fan-Shop
i-have-a-dreambox.com | Dreambox - Support » ...::: Archiv - Support für ältere Dreambox Modelle :::... » ...::: Dreambox und Images DM 500 :::... » Allgemeines zur 500 Serie » Dreambox 500C Orginal / Unitymedia Karte » Hello Guest [Login|Register]
Last Post | First Unread Post Print Page | Add Thread to Favorites
Post New Thread Thread is closed
Go to the bottom of this page Dreambox 500C Orginal / Unitymedia Karte
Author
Post « Previous Thread | Next Thread »
jamtrent
Newbie

Registration Date: 22.04.2012
Which box: DM 500C
External Storage: USB-Stick
Which Image: Gemini

Dreambox 500C Orginal / Unitymedia Karte Reply to this Post Post Reply with Quote Edit/Delete Posts Report Post to a Moderator       Go to the top of this page

Hallo Dreamboxfreunde,

seit fast eine Woche probiere ich meine Dreambox500C mit Unitymedia Abo zum laufen zu bringen. leider erfolglos. Habe alle mögliche Images geflasht alle möglich scam und cccams installiert. Heute habe ich bei der dream-multimedia-tv.de angerufen, sie meinten das Unitymedia und Skykarten funktionieren nicht mit der DM500. man brauche ein CI Modul. im netz habe ich keinerlei solche information gefunden. stimmt das ?

Ich nutze Dreambox
- DM500C Oginal
- Unitymedia Kabel

bitte um hilfe bzw. Information.

This post has been edited 1 time(s), it was last edited by jamtrent: 25.04.2012 10:30.

25.04.2012 10:29 jamtrent is offline Send an Email to jamtrent Search for Posts by jamtrent Add jamtrent to your Buddy List
sedonion sedonion is a male
V.I.P.

images/avatars/avatar-9876.gif

Registration Date: 02.08.2007
Which box: DM 8000HD
External Storage: CF; NFS; CIFS
Which accessories: Sony STR-DA2400ES
Which Image: Merlin
Welcher Bildschirm: Panasonic TH-42PZ80EA
Origin: Bremen

Reply to this Post Post Reply with Quote Edit/Delete Posts Report Post to a Moderator       Go to the top of this page

Aber nicht hier.

Leider untersagen die Boardregeln jeglichen Softcam Support.

Die Wertigkeit des Inhalts ist umgekehrt proportional zur Anzahl verwendeter Ausrufe- oder Fragezeichen.

25.04.2012 10:36 sedonion is online Send an Email to sedonion Search for Posts by sedonion Add sedonion to your Buddy List Add sedonion to your Contact List AIM Screen Name of sedonion: sedonion2 View the MSN Profile for sedonion
jamtrent
Newbie

Registration Date: 22.04.2012
Which box: DM 500C
External Storage: USB-Stick
Which Image: Gemini

Thread Starter Thread Started by jamtrent
Reply to this Post Post Reply with Quote Edit/Delete Posts Report Post to a Moderator       Go to the top of this page

ich will auch keine kartsharing etc nutzen. ich will nur dass unitymedia läuft. nicht mehr und nicht weniger.
25.04.2012 10:41 jamtrent is offline Send an Email to jamtrent Search for Posts by jamtrent Add jamtrent to your Buddy List
Bschaar Bschaar is a male
Betatester

images/avatars/avatar-18488.gif

Registration Date: 23.01.2010
Which box: DM8000
External Storage: USB-Stick; HDD
Which accessories: DVB-T tuner, Harmony 600, Syno DS414, netgear WNCE2001, netatmo + rain
Which Image: DMM original
Welcher Bildschirm: Samsung
Origin: Gent - Belgien

softcams sind aber auch tabu hier

Auch wenns nicht immer einfach ist: Always Look on The Bright Side of Life

Und jetzt hat einer eine PM zu viel geschrieben: KEIN support über PM ! / NO support over PM !

25.04.2012 10:48 Bschaar is offline Send an Email to Bschaar Homepage of Bschaar Search for Posts by Bschaar Add Bschaar to your Buddy List
Doc Doc is a male
Dreambox Team

images/avatars/avatar-18802.gif

Registration Date: 09.01.2004
Which box: Goliath
External Storage: USB-Stick; HDD; NFS
Which accessories: Jede Menge nötigen und unnötigen Krempel..
Which Image: PLi
Welcher Bildschirm: Panasonic TX-P42S10E; LE19R8
Origin: Saarland, ganz klar..

Aufgrund der Gesetzeslage ist es uns leider nicht möglich hier oder per PN Auskunft zu erteilen. Illegale Aktivitäten wollen wir hier nicht, bitte versteht das!

Closed

25.04.2012 12:13 Doc is offline Search for Posts by Doc Add Doc to your Buddy List
Tree Structure | Board Structure
Jump to:
Post New Thread Thread is closed
i-have-a-dreambox.com | Dreambox - Support » ...::: Archiv - Support für ältere Dreambox Modelle :::... » ...::: Dreambox und Images DM 500 :::... » Allgemeines zur 500 Serie » Dreambox 500C Orginal / Unitymedia Karte

Privacy policy | Team | Suchen | Hilfe