i-have-a-dreambox.com | Dreambox - Support

Register Calendar Members List Team Members Galerie to Portal Go to the Main Page

Boardrules Frequently Asked Questions Statistik Statistik Search Pinwand Dreambox Blog Ihad/Gemini Fan-Shop
i-have-a-dreambox.com | Dreambox - Support » ...::: Archiv - Support für ältere Dreambox Modelle :::... » ...::: Dreambox und Images DM 7020 :::... » Sonstige Images DM7020 » Cooles Image DB7020´s » Hello Guest [Login|Register]
Last Post | First Unread Post Print Page | Add Thread to Favorites
Post New Thread Post Reply
Go to the bottom of this page Cooles Image DB7020´s
Author
Post « Previous Thread | Next Thread »
kex
gesperrter User

images/avatars/avatar-2314.gif

Registration Date: 18.01.2009
Which box: DM 7020S
External Storage: USB-Stick
Which Image: Gemini

NEW Cooles Image DB7020´s Reply to this Post Post Reply with Quote Edit/Delete Posts Report Post to a Moderator       Go to the top of this page

Hallo gemeinde wer kann mir ein gutes neues stap.Image empfehlen für meine DB 7020´s und vielleicht eine settingliste von 2010 auser schaedelmeister astra/hotbird....Danke im voraus kex
05.01.2011 17:59 kex is offline Search for Posts by kex Add kex to your Buddy List
Trial
V.I.P.

Registration Date: 20.04.2004
Which box: siehe Signatur
External Storage: USB-Stick; HDD; NAS; NFS
Which accessories: 80GB, 250GB, 500GB, 1TB, 4GB CF
Which Image: OE 2.0; PLi; Sonstige
Welcher Bildschirm: 2*LCD+LED

Reply to this Post Post Reply with Quote Edit/Delete Posts Report Post to a Moderator       Go to the top of this page

Hi,
schau mal in Power Board aktueller und stabiler dürfte es kaum gehen.

ciao

05.01.2011 19:06 Trial is offline Send an Email to Trial Search for Posts by Trial Add Trial to your Buddy List
Imhotep
V.I.P.

images/avatars/avatar-16739.png

Registration Date: 13.05.2005
External Storage: HDD

Reply to this Post Post Reply with Quote Edit/Delete Posts Report Post to a Moderator       Go to the top of this page

pb war immer auf meiner dbox, fand ich immer super.
setzten die aber nicht sei neustem auf eine falsche automarke aus italien? oder hab ich da was falsch verstanden?
06.01.2011 17:11 Imhotep is offline Search for Posts by Imhotep Add Imhotep to your Buddy List
Trial
V.I.P.

Registration Date: 20.04.2004
External Storage: USB-Stick; HDD; NAS; NFS
Which accessories: 80GB, 250GB, 500GB, 1TB, 4GB CF
Which Image: OE 2.0; PLi; Sonstige
Welcher Bildschirm: 2*LCD+LED

Hi,
tut mir leid das Du den nicht fährst und es deshalb nicht benutzen darfst:-)

ciao

06.01.2011 18:21 Trial is offline Send an Email to Trial Search for Posts by Trial Add Trial to your Buddy List
BfG28
Newbie

Registration Date: 01.05.2006

Hi, ich hab auf meiner 7020 das neuste open pli, rennt top und sehr stabiel.

MfG BfG
19.11.2011 20:54 BfG28 is offline Send an Email to BfG28 Search for Posts by BfG28 Add BfG28 to your Buddy List
nillebor
unregistered

ganz klar das merlin, denn hast du vile sachen schon im image wie z.b emc.... usw...

lässt sich online updaten und ist immer sehr aktuell!
05.12.2011 09:37
ketschuss ketschuss is a male
User

images/avatars/avatar-19803.png

Registration Date: 13.11.2006
Which accessories: Linux Heimserver
Which Image: siehe Signatur
Welcher Bildschirm: 42" Sony Bravia
Origin: Saxonia

Merlin hat aber kein aktuelles E1 für ne DM 7020 - was du meinst ist das E2 für die 7020HD Augenzwinkern

Boxen: DM900UHD; DM920UHD; DMOne alle Merlin
Team-Member Project Merlin - we are opensource
Primetab T13B mit Ubuntu 19.04/Win10,Homeserver Ubuntu 18.04
05.12.2011 11:56 ketschuss is offline Send an Email to ketschuss Homepage of ketschuss Search for Posts by ketschuss Add ketschuss to your Buddy List
Doc Doc is a male
Dreambox Team

images/avatars/avatar-18802.gif

Registration Date: 09.01.2004
Which box: Goliath
External Storage: USB-Stick; HDD; NFS
Which accessories: Jede Menge nötigen und unnötigen Krempel..
Which Image: PLi
Welcher Bildschirm: Panasonic TX-P42S10E; LE19R8
Origin: Saarland, ganz klar..

quote:
Original von nillebor
ganz klar das merlin, denn hast du vile sachen schon im image wie z.b emc.... usw...

lässt sich online updaten und ist immer sehr aktuell!

wo hast du die leiche denn ausgegraben?

05.12.2011 12:25 Doc is offline Search for Posts by Doc Add Doc to your Buddy List
John Winter
unregistered

quote:
Original von Imhotep
pb war immer auf meiner dbox, fand ich immer super.
setzten die aber nicht sei neustem auf eine falsche automarke aus italien? oder hab ich da was falsch verstanden?

Die sind aus China und entwickeln an einem eigenen "Auto"...
Desweiteren sind die Nachbauten als solche zu erkennen - komischerweise werden nur in deutschen Landen jene als originale verkauft, was vom chinesischen Hersteller als GARNICHTGUT bezeichnet wird...
05.12.2011 18:20
BfG28
Newbie

Registration Date: 01.05.2006

Die plis sind immer aktuell, einfach mal austesten.
Für mich ne feine Sache die Dinger.

MfG BfG
10.12.2011 09:20 BfG28 is offline Send an Email to BfG28 Search for Posts by BfG28 Add BfG28 to your Buddy List
Tree Structure | Board Structure
Jump to:
Post New Thread Post Reply
i-have-a-dreambox.com | Dreambox - Support » ...::: Archiv - Support für ältere Dreambox Modelle :::... » ...::: Dreambox und Images DM 7020 :::... » Sonstige Images DM7020 » Cooles Image DB7020´s

Privacy policy | Team | Suchen | Hilfe