i-have-a-dreambox.com | Dreambox - Support

Register Calendar Members List Team Members Galerie to Portal Go to the Main Page

Boardrules Frequently Asked Questions Statistik Statistik Search Pinwand Dreambox Blog Ihad/Gemini Fan-Shop
i-have-a-dreambox.com | Dreambox - Support » ...::: Archiv - The Gemini Project (GP3, GP2 und GP) :::... » ...::: The Gemini Project 2 :::... » The Gemini Project DM7025/7025+ » Kann Box nicht mehr flashen » Hello Guest [Login|Register]
Last Post | First Unread Post Print Page | Add Thread to Favorites
Post New Thread Post Reply
Go to the bottom of this page Kann Box nicht mehr flashen
Author
Post « Previous Thread | Next Thread »
dontworry
User

images/avatars/avatar-8461.gif

Registration Date: 05.06.2005
Which box: DM 7020HD; DM 8000HD
External Storage: keine
Which Image: Gemini; iCVS
Origin: Schweiz

Kann Box nicht mehr flashen Reply to this Post Post Reply with Quote Edit/Delete Posts Report Post to a Moderator       Go to the top of this page

Hallo zusammen
Ich wollte auf meiner 7025 ein GP3 iCVS einspielen, kriegs aber nicht hin. Über den Broswer verliert die Box immer wieder die IP.
Wenn ich es über DreamUP mache bekomme ich entweder einen 404 Error (ohne LAN) oder er bleibt bei der Prüfsumme hängen (mit LAN).
Hab alle Virenscanner dekativiert und mit zwei Versionen DreamUP getestet. Auch das Einspielen eines älteren Images ist fehlgeschlagen.

Wenn ich die Box starte erscheint #64, ist das der 2nd Stage Loader? Kann ich den separat updaten? Falls ja, wo krieg ich so ein Image?

Danke
09.09.2011 22:57 dontworry is offline Send an Email to dontworry Search for Posts by dontworry Add dontworry to your Buddy List
Tree Structure | Board Structure
Jump to:
Post New Thread Post Reply
i-have-a-dreambox.com | Dreambox - Support » ...::: Archiv - The Gemini Project (GP3, GP2 und GP) :::... » ...::: The Gemini Project 2 :::... » The Gemini Project DM7025/7025+ » Kann Box nicht mehr flashen

Privacy policy | Team | Suchen | Hilfe