i-have-a-dreambox.com | Dreambox - Support

Register Calendar Members List Team Members Galerie to Portal Go to the Main Page

Boardrules Frequently Asked Questions Statistik Statistik Search Pinwand Dreambox Blog Ihad/Gemini Fan-Shop
i-have-a-dreambox.com | Dreambox - Support » ...::: Archiv - Support für ältere Dreambox Modelle :::... » ...::: Dreambox und Images DM 7000 :::... » Allgemeines zur 7000 Serie » HILFEEE!! meine 7000er bootet nicht !! » Hello Guest [Login|Register]
Last Post | First Unread Post Print Page | Add Thread to Favorites
Post New Thread Post Reply
Go to the bottom of this page HILFEEE!! meine 7000er bootet nicht !!
Author
Post « Previous Thread | Next Thread »
zipuro zipuro is a female
Newbie

images/avatars/avatar-2740.jpg

Registration Date: 30.09.2004
Which box: DM 7000S
External Storage: keine
Which Image: Sonstige

HILFEEE!! meine 7000er bootet nicht !! Reply to this Post Post Reply with Quote Edit/Delete Posts Report Post to a Moderator       Go to the top of this page

Hallo leute,

kann mir jemand sagen wie ich auf die 7000 ohne Netzwerk draufkomme??

Ich habe wahrscheinlich mit dreamuplan einen Fehler beim Flashen gemacht und nun geht nichts....

Die Kiste startet nicht.. nur das Logo erscheint, Festplatte läuft, aber kein Bootvorgang...

Danke im voraus!!

traurig
02.04.2005 08:17 zipuro is offline Search for Posts by zipuro Add zipuro to your Buddy List
kopernikus2005
Dreamer

images/avatars/avatar-81.jpg

Registration Date: 01.04.2005
Which box: DM 500S; DM 800S; DM 7000S; andere
External Storage: USB-Stick; HDD
Which Image: Gemini
Welcher Bildschirm: 3D Beamer H5360 & 3D LED TV

RE: HILFEEE!! meine 7000er bootet nicht !! Reply to this Post Post Reply with Quote Edit/Delete Posts Report Post to a Moderator       Go to the top of this page

Bleibt nur noch Serielle Schnitstelle mit Nullmodemkabel. Das Programm DreamUp starten -> Connect klicken -> Dreambox einschalten -> Image in die Dreambox laden. Genaueres steht im Handbuch
02.04.2005 08:29 kopernikus2005 is offline Send an Email to kopernikus2005 Search for Posts by kopernikus2005 Add kopernikus2005 to your Buddy List
zipuro zipuro is a female
Newbie

images/avatars/avatar-2740.jpg

Registration Date: 30.09.2004
Which box: DM 7000S
External Storage: keine
Which Image: Sonstige

Thread Starter Thread Started by zipuro
Reply to this Post Post Reply with Quote Edit/Delete Posts Report Post to a Moderator       Go to the top of this page

DANKE!!!!

Funzt wieder !!!

pppphhhhhhhhhhhhh.........

Wochenende gerettet!!

SUPERSEITE hier!!!
02.04.2005 08:39 zipuro is offline Search for Posts by zipuro Add zipuro to your Buddy List
Tree Structure | Board Structure
Jump to:
Post New Thread Post Reply
i-have-a-dreambox.com | Dreambox - Support » ...::: Archiv - Support für ältere Dreambox Modelle :::... » ...::: Dreambox und Images DM 7000 :::... » Allgemeines zur 7000 Serie » HILFEEE!! meine 7000er bootet nicht !!

Privacy policy | Team | Suchen | Hilfe