i-have-a-dreambox.com | Dreambox - Support

Register Calendar Members List Team Members Galerie to Portal Go to the Main Page

Boardrules Frequently Asked Questions Statistik Statistik Search Pinwand Dreambox Blog Ihad/Gemini Fan-Shop
i-have-a-dreambox.com | Dreambox - Support » ...::: Archiv - Support für ältere Dreambox Modelle :::... » ...::: Dreambox und Images DM 7000 :::... » Allgemeines zur 7000 Serie » Hilfe!! » Hello Guest [Login|Register]
Last Post | First Unread Post Print Page | Add Thread to Favorites
Post New Thread Post Reply
Go to the bottom of this page Hilfe!!
Author
Post « Previous Thread | Next Thread »
EagleVision993
Newbie

Registration Date: 06.12.2004
Which box: DM 7000S
External Storage: HDD
Which Image: Gemini
Origin: Germany/Heidelberg

Hilfe!! Reply to this Post Post Reply with Quote Edit/Delete Posts Report Post to a Moderator       Go to the top of this page

Hallo, brauche mal kurz euren rat:

Während Key Update stürtzt mir der KeyWizzard ab und jetzt ist meine Dm7000 wie resettet.Alle sender gelöscht...alles weg.Als ich einen Sendersuchlauf machen wollte wurde mir am Schluss angezeigt dass die box auf einen Pfad nicht zugreifen kann (Fatal Error)....

Was kann ich da machen, neuer Flash mit Gemini 1.07 bringt nix...

Danke
Benny

30.03.2005 21:15 EagleVision993 is offline Send an Email to EagleVision993 Search for Posts by EagleVision993 Add EagleVision993 to your Buddy List
djmastera2000 djmastera2000 is a male
Dreambox König

images/avatars/avatar-4521.gif

Registration Date: 31.03.2004
Which box: DM 7000S; D-Box
External Storage: HDD; CF
Which accessories: W-LAN; Zusatznetzteil

Reply to this Post Post Reply with Quote Edit/Delete Posts Report Post to a Moderator       Go to the top of this page

Flash erase schon gemacht?

"Wer ins Wasser sieht, sieht den Himmel auf Erden"

30.03.2005 21:41 djmastera2000 is offline Search for Posts by djmastera2000 Add djmastera2000 to your Buddy List
EagleVision993
Newbie

Registration Date: 06.12.2004
Which box: DM 7000S
External Storage: HDD
Origin: Germany/Heidelberg

Thread Starter Thread Started by EagleVision993
Reply to this Post Post Reply with Quote Edit/Delete Posts Report Post to a Moderator       Go to the top of this page

Nein, hatte ich nicht gemacht,,,....

Hab jetzt nochmal alles neu installiert und die Kanalliste mit DreamboxEdit backup wieder....

Danke

Benny

31.03.2005 01:34 EagleVision993 is offline Send an Email to EagleVision993 Search for Posts by EagleVision993 Add EagleVision993 to your Buddy List
Tree Structure | Board Structure
Jump to:
Post New Thread Post Reply
i-have-a-dreambox.com | Dreambox - Support » ...::: Archiv - Support für ältere Dreambox Modelle :::... » ...::: Dreambox und Images DM 7000 :::... » Allgemeines zur 7000 Serie » Hilfe!!

Privacy policy | Team | Suchen | Hilfe