i-have-a-dreambox.com | Dreambox - Support

Register Calendar Members List Team Members Galerie to Portal Go to the Main Page

Boardrules Frequently Asked Questions Statistik Statistik Search Pinwand Dreambox Blog Ihad/Gemini Fan-Shop
i-have-a-dreambox.com | Dreambox - Support » ...::: Archiv - The Gemini Project (GP3, GP2 und GP) :::... » ...::: The Gemini Project :::... » The Gemini Project DM600PVR » DM600PVR-C & FritzBox NAS » Hello Guest [Login|Register]
Last Post | First Unread Post Print Page | Add Thread to Favorites
Post New Thread Post Reply
Go to the bottom of this page DM600PVR-C & FritzBox NAS
Author
Post « Previous Thread | Next Thread »
Temporer
Newbie

Registration Date: 28.02.2011
Which box: DM 600PVR-C
External Storage: HDD
Which Image: Gemini

Fragezeichen DM600PVR-C & FritzBox NAS Reply to this Post Post Reply with Quote Edit/Delete Posts Report Post to a Moderator       Go to the top of this page

Guten Morgen zusammen,

ich habe eine DM600PVR und möchte TimeShift und Aufnahmen gerne auf eine USB-HDD an meiner FritzBox machen.

Unter Windows kann ich ganz normal auf die Freigabe der FritzBox zugreifen (\\fritz.box\Fritz.nas\HDD-Bezeichnung\Dreambox).
Die Dreambox sagt mir aber, dass diese Freigabe nicht nach /Media/hdd gemounted werden kann.

Alternativ habe ich eine alte 20 GB HDD eingebaut, aber die war unerträglich laut. Kann es am Alter der HDD liegen, oder daran, dass eine Verschraubung nicht möglich war?

Vielen Dank.
08.03.2011 08:05 Temporer is offline Send an Email to Temporer Search for Posts by Temporer Add Temporer to your Buddy List
Tree Structure | Board Structure
Jump to:
Post New Thread Post Reply
i-have-a-dreambox.com | Dreambox - Support » ...::: Archiv - The Gemini Project (GP3, GP2 und GP) :::... » ...::: The Gemini Project :::... » The Gemini Project DM600PVR » DM600PVR-C & FritzBox NAS

Privacy policy | Team | Suchen | Hilfe