i-have-a-dreambox.com | Dreambox - Support

Register Calendar Members List Team Members Galerie to Portal Go to the Main Page

Boardrules Frequently Asked Questions Statistik Statistik Search Pinwand Dreambox Blog Ihad/Gemini Fan-Shop
i-have-a-dreambox.com | Dreambox - Support » ...::: Archiv - Support für ältere Dreambox Modelle :::... » ...::: Dreambox und Images DM 7000 :::... » Allgemeines zur 7000 Serie » Wohin die Bootlogos ? » Hello Guest [Login|Register]
Last Post | First Unread Post Print Page | Add Thread to Favorites
Post New Thread Post Reply
Go to the bottom of this page Wohin die Bootlogos ?
Author
Post « Previous Thread | Next Thread »
Matthew1408 Matthew1408 is a male
Newbie

images/avatars/avatar-5.gif

Registration Date: 01.02.2005
Which box: DM 7000S
External Storage: HDD
Which Image: Gemini
Origin: RTC

Hilfe Wohin die Bootlogos ? Reply to this Post Post Reply with Quote Edit/Delete Posts Report Post to a Moderator       Go to the top of this page

Hi
weiss jemand wohin ich neue Bootlogos auf der Drambox speichern kann?

Danke

Speicher->20GB Festplatte
Prog.------>GeminiManager
19.03.2005 13:28 Matthew1408 is offline Send an Email to Matthew1408 Homepage of Matthew1408 Search for Posts by Matthew1408 Add Matthew1408 to your Buddy List
asoo
Newbie

images/avatars/avatar-3.jpg

Registration Date: 06.02.2005
External Storage: HDD
Which Image: Gemini

RE: Wohin die Bootlogos ? Reply to this Post Post Reply with Quote Edit/Delete Posts Report Post to a Moderator       Go to the top of this page

quote:
Original von Matthew1408
Hi

Danke

versuch mal FTP Verbindung : root->platform->kernel->und siehe da bild einfach ersetzen sollte aber gleiche format sein Augenzwinkern
19.03.2005 16:59 asoo is offline Send an Email to asoo Search for Posts by asoo Add asoo to your Buddy List
Harris Harris is a male
Newbie

images/avatars/avatar-2006.jpg

Registration Date: 03.10.2004
External Storage: USB-Stick; HDD
Which Image: DBC; DMM original; Dr. Matrix; ruDream; Hydra

RE: Wohin die Bootlogos ? Reply to this Post Post Reply with Quote Edit/Delete Posts Report Post to a Moderator       Go to the top of this page

quote:
Original von Matthew1408
Hi

Danke

geht auch mit flashwizard5.0 final oder 4.5

Was ist mit der szene passiert, von mir aus kannst du rapen bist du deine zähne verlierst Augenzwinkern

19.03.2005 17:20 Harris is offline Send an Email to Harris Search for Posts by Harris Add Harris to your Buddy List
Turrican Turrican is a male
Fortgeschrittener

images/avatars/avatar-2081.jpg

Registration Date: 04.03.2005
Which box: DM600; DM7025+; DM7080HD; Vu+
External Storage: HDD; NFS
Which accessories: Lötkolben, DMM, Oszi uvm.
Which Image: OE 2.2
Welcher Bildschirm: Sharp LC40LE732
Origin: Bavendorf

Reply to this Post Post Reply with Quote Edit/Delete Posts Report Post to a Moderator       Go to the top of this page

Hi
Das geht aber nur auf HDD oder USB Stick so wenn das image im flash ist denn muss man dafür das cramfs auseinanderbauen um das bild zu tauschen. Es gibt ein Script dafür und das habe ich auch schonmal überarbeitet damit das wieder geht weil die version die ich gefunden habe von dem script ist schon älter und wenn man das einfach so ausführt ist nacher das flash leer großes Grinsen

19.03.2005 23:56 Turrican is offline Send an Email to Turrican Search for Posts by Turrican Add Turrican to your Buddy List Add Turrican to your Contact List
Tree Structure | Board Structure
Jump to:
Post New Thread Post Reply
i-have-a-dreambox.com | Dreambox - Support » ...::: Archiv - Support für ältere Dreambox Modelle :::... » ...::: Dreambox und Images DM 7000 :::... » Allgemeines zur 7000 Serie » Wohin die Bootlogos ?

Privacy policy | Team | Suchen | Hilfe