i-have-a-dreambox.com | Dreambox - Support

Register Calendar Members List Team Members Galerie to Portal Go to the Main Page

Boardrules Frequently Asked Questions Statistik Statistik Search Pinwand Dreambox Blog Ihad/Gemini Fan-Shop
i-have-a-dreambox.com | Dreambox - Support » ...::: Archiv - Gemini Plugins :::... » ...::: Gemini Plugins (GP2 und GP) :::... » Gemini Plugins (GP) » automatische Aufnahme durch Schlagwörter » Hello Guest [Login|Register]
Last Post | First Unread Post Print Page | Add Thread to Favorites
Post New Thread Post Reply
Go to the bottom of this page automatische Aufnahme durch Schlagwörter
Author
Post « Previous Thread | Next Thread »
Silence77
Newbie

Registration Date: 09.03.2008
Which box: DM 600PVR-S
External Storage: HDD
Which Image: Gemini

automatische Aufnahme durch Schlagwörter Reply to this Post Post Reply with Quote Edit/Delete Posts Report Post to a Moderator       Go to the top of this page

Moin

gibt es für die Dreambox ein Script oder Plugin / Möglichkeit, das ich Sendungen automatisch nach Schlagworten suche und aufnehme?

28.03.2010 17:12 Silence77 is offline Send an Email to Silence77 Search for Posts by Silence77 Add Silence77 to your Buddy List
ecki2k
Newbie

Registration Date: 27.05.2010
Which box: DM 500S
External Storage: NFS
Which Image: Gemini

Reply to this Post Post Reply with Quote Edit/Delete Posts Report Post to a Moderator       Go to the top of this page

Wär mir zumindest noch keine untergekommen-

Mit einem Rechner und TV-Browser kann man das aber realisieren. Zu dem gibts hier im Board einen Thread und hier eine Anleitung zum Konfigurieren der Aufnahmeschnittstelle zur Dreambox.

-ich fürchte einfacher gehts nicht :-/
30.01.2011 05:35 ecki2k is offline Send an Email to ecki2k Search for Posts by ecki2k Add ecki2k to your Buddy List
ronnysteff ronnysteff is a male
User

images/avatars/avatar-14983.gif

Registration Date: 17.04.2004
Which box: DM900
External Storage: NAS
Which Image: DMM original
Welcher Bildschirm: Samsung UE 55 KU 6459 UXZG
Origin: Deutschland /Thüringen

RE: automatische Aufnahme durch Schlagwörter Reply to this Post Post Reply with Quote Edit/Delete Posts Report Post to a Moderator       Go to the top of this page

ich würde sagen das "AutoTimer-Plugin" macht genau dieses

HIER

30.01.2011 05:57 ronnysteff is offline Send an Email to ronnysteff Search for Posts by ronnysteff Add ronnysteff to your Buddy List
Tree Structure | Board Structure
Jump to:
Post New Thread Post Reply
i-have-a-dreambox.com | Dreambox - Support » ...::: Archiv - Gemini Plugins :::... » ...::: Gemini Plugins (GP2 und GP) :::... » Gemini Plugins (GP) » automatische Aufnahme durch Schlagwörter

Privacy policy | Team | Suchen | Hilfe