i-have-a-dreambox.com | Dreambox - Support

Register Calendar Members List Team Members Galerie to Portal Go to the Main Page

Boardrules Frequently Asked Questions Statistik Statistik Search Pinwand Dreambox Blog Ihad/Gemini Fan-Shop
i-have-a-dreambox.com | Dreambox - Support » ...::: Archiv - Gemini Plugins :::... » ...::: Gemini Plugins (GP2 und GP) :::... » Gemini Plugins (GP) » VLCF Bedienung bei DVD-Menü » Hello Guest [Login|Register]
Last Post | First Unread Post Print Page | Add Thread to Favorites
Post New Thread Post Reply
Go to the bottom of this page VLCF Bedienung bei DVD-Menü
Author
Post « Previous Thread | Next Thread »
digi1970
Newbie

Registration Date: 08.01.2008
Which box: DM 600PVR-S
External Storage: HDD
Which Image: Gemini

VLCF Bedienung bei DVD-Menü Reply to this Post Post Reply with Quote Edit/Delete Posts Report Post to a Moderator       Go to the top of this page

Hallo Gemeinde,

ich habe gestern erfolgreich den Streaming-Server mit VLC auf Windows 7 und VLCF auf DM600PVR installiert.

Auf dem PC habe ich ein Verzeichnis, in dem ich meine DVDs als ISO Image ablege und kann diese auch über VLCF ansteuern. Jedoch läuft die Wiedergabe bis in das DVD-Menü und ich kann den Hauptfilm nicht auswählen und starten.

Vielleicht hatte ja schon mal jemand das gleiche Problem.

Schönes WE schon mal.
03.09.2010 13:11 digi1970 is offline Send an Email to digi1970 Search for Posts by digi1970 Add digi1970 to your Buddy List
Tree Structure | Board Structure
Jump to:
Post New Thread Post Reply
i-have-a-dreambox.com | Dreambox - Support » ...::: Archiv - Gemini Plugins :::... » ...::: Gemini Plugins (GP2 und GP) :::... » Gemini Plugins (GP) » VLCF Bedienung bei DVD-Menü

Privacy policy | Team | Suchen | Hilfe