i-have-a-dreambox.com | Dreambox - Support

Register Calendar Members List Team Members Galerie to Portal Go to the Main Page

Boardrules Frequently Asked Questions Statistik Statistik Search Pinwand Dreambox Blog Ihad/Gemini Fan-Shop
i-have-a-dreambox.com | Dreambox - Support » ...::: Archiv - The Gemini Project (GP3, GP2 und GP) :::... » ...::: The Gemini Project :::... » The Gemini Project DM600PVR » hilfe bei gemini 4.2 update » Hello Guest [Login|Register]
Last Post | First Unread Post Print Page | Add Thread to Favorites
Post New Thread Post Reply
Go to the bottom of this page hilfe bei gemini 4.2 update
Author
Post « Previous Thread | Next Thread »
123soleil
Newbie

Registration Date: 22.03.2005
Which box: Andere
External Storage: keine
Which Image: siehe Signatur

hilfe bei gemini 4.2 update Reply to this Post Post Reply with Quote Edit/Delete Posts Report Post to a Moderator       Go to the top of this page

Hallo, Ich habe ein dreambox 600hd mit gemini 4.2. Ich versuche mit dem tmp methode das image zu aktualisieren (auf gemini 4.7). Ich habe das neue image im tmp ordner gespeichert (nach umbennenen auf root.cramfs)... ich finde aber die manuelle update feature nicht (dreambox menu)... wie finde ich sie genau? merci!
28.02.2010 21:39 123soleil is offline Send an Email to 123soleil Search for Posts by 123soleil Add 123soleil to your Buddy List
mfgeg mfgeg is a male
Dreambox Team

images/avatars/avatar-19895.png

Registration Date: 09.08.2005
Which box: Goliath
External Storage: NFS
Which Image: OE 2.5
Origin: Confoederatio Helvetica

Geht das? Reply to this Post Post Reply with Quote Edit/Delete Posts Report Post to a Moderator       Go to the top of this page

Wieso flashst du nicht über das Webif der Box?

Die schnelle Variante ist ganz cool.

Oder dann so => Klick

28.02.2010 22:11 mfgeg is online Send an Email to mfgeg Homepage of mfgeg Search for Posts by mfgeg Add mfgeg to your Buddy List
AeonCor
Dreamer

Registration Date: 15.09.2007
Which box: keine Angabe
External Storage: HDD
Which Image: Gemini

RE: Geht das? Reply to this Post Post Reply with Quote Edit/Delete Posts Report Post to a Moderator       Go to the top of this page

Geht das denn bei einer 600HD ?

Gruss
AC
28.02.2010 22:12 AeonCor is offline Send an Email to AeonCor Search for Posts by AeonCor Add AeonCor to your Buddy List
123soleil
Newbie

Registration Date: 22.03.2005
Which box: Andere
External Storage: keine
Which Image: siehe Signatur

Thread Starter Thread Started by 123soleil
Reply to this Post Post Reply with Quote Edit/Delete Posts Report Post to a Moderator       Go to the top of this page

Ich habe das webif methode mit erfolg probiert -> vielen dank!
01.03.2010 21:49 123soleil is offline Send an Email to 123soleil Search for Posts by 123soleil Add 123soleil to your Buddy List
mfgeg mfgeg is a male
Dreambox Team

images/avatars/avatar-19895.png

Registration Date: 09.08.2005
Which box: Goliath
External Storage: NFS
Which Image: OE 2.5
Origin: Confoederatio Helvetica

großes Grinsen Super Reply to this Post Post Reply with Quote Edit/Delete Posts Report Post to a Moderator       Go to the top of this page

01.03.2010 21:53 mfgeg is online Send an Email to mfgeg Homepage of mfgeg Search for Posts by mfgeg Add mfgeg to your Buddy List
Tree Structure | Board Structure
Jump to:
Post New Thread Post Reply
i-have-a-dreambox.com | Dreambox - Support » ...::: Archiv - The Gemini Project (GP3, GP2 und GP) :::... » ...::: The Gemini Project :::... » The Gemini Project DM600PVR » hilfe bei gemini 4.2 update

Privacy policy | Team | Suchen | Hilfe