i-have-a-dreambox.com | Dreambox - Support

Register Calendar Members List Team Members Galerie to Portal Go to the Main Page

Boardrules Frequently Asked Questions Statistik Statistik Search Pinwand Dreambox Blog Ihad/Gemini Fan-Shop
i-have-a-dreambox.com | Dreambox - Support » ...::: Archiv - The Gemini Project (GP3, GP2 und GP) :::... » ...::: The Gemini Project 2 :::... » The Gemini Project DM8000 » [gelöst] Probleme mit TimeShift » Hello Guest [Login|Register]
Last Post | First Unread Post Print Page | Add Thread to Favorites
Post New Thread Post Reply
Go to the bottom of this page [gelöst] Probleme mit TimeShift
Author
Post « Previous Thread | Next Thread »
rockyV
User

images/avatars/avatar-11692.gif

Registration Date: 09.02.2009
Which box: DM800se; DM900
External Storage: HDD
Which Image: iCVS

[gelöst] Probleme mit TimeShift Reply to this Post Post Reply with Quote Edit/Delete Posts Report Post to a Moderator       Go to the top of this page

Habe seit Gemini 4.6 einige Probleme mit TimeShift.

Wenn ich z.B. das laufende Programm ca. 30 min. anhalte und dann wieder einschalte, kann ich nur die ersten 10 min. schauen und dann gehts von vorn los.

Ich nehme an, das es was mit dem Speicherplatz zu tun hat, wobei auf der int. Festplatte über 400 GB Platz habe.

Wo kann ich die Einstellungen für TimeShift einsehen?

Vieleicht ist bei mir ein falscher Speicherort eingerichtet.

Danke für Eure Hilfe im voraus
rocky

This post has been edited 1 time(s), it was last edited by rockyV: 30.12.2009 22:41.

30.12.2009 20:46 rockyV is offline Send an Email to rockyV Search for Posts by rockyV Add rockyV to your Buddy List
willi willi is a male
Fortgeschrittener

images/avatars/avatar-84.jpg

Registration Date: 06.01.2004
Which box: DM 7000S; DM 7020S; DM 8000HD
External Storage: USB-Stick; HDD
Welcher Bildschirm: Panasonic TX-P42V20E
Origin: Rheinland-Pfalz

Reply to this Post Post Reply with Quote Edit/Delete Posts Report Post to a Moderator       Go to the top of this page

Menü/Einstellungen/System/Recording paths

30.12.2009 21:38 willi is offline Send an Email to willi Search for Posts by willi Add willi to your Buddy List
rockyV
User

images/avatars/avatar-11692.gif

Registration Date: 09.02.2009
Which box: DM800se; DM900
External Storage: HDD

Thread Starter Thread Started by rockyV
Reply to this Post Post Reply with Quote Edit/Delete Posts Report Post to a Moderator       Go to the top of this page

Danke für deine schnelle Antwort!

rocky

30.12.2009 21:47 rockyV is offline Send an Email to rockyV Search for Posts by rockyV Add rockyV to your Buddy List
Tree Structure | Board Structure
Jump to:
Post New Thread Post Reply
i-have-a-dreambox.com | Dreambox - Support » ...::: Archiv - The Gemini Project (GP3, GP2 und GP) :::... » ...::: The Gemini Project 2 :::... » The Gemini Project DM8000 » [gelöst] Probleme mit TimeShift

Privacy policy | Team | Suchen | Hilfe