i-have-a-dreambox.com | Dreambox - Support

Register Calendar Members List Team Members Galerie to Portal Go to the Main Page

Boardrules Frequently Asked Questions Statistik Statistik Search Pinwand Dreambox Blog Ihad/Gemini Fan-Shop
i-have-a-dreambox.com | Dreambox - Support » ...::: Archiv - The Gemini Project (GP3, GP2 und GP) :::... » ...::: The Gemini Project :::... » The Gemini Project DM600PVR » (gelöst) Timer kann nicht gesetzt werden » Hello Guest [Login|Register]
Last Post | First Unread Post Print Page | Add Thread to Favorites
Post New Thread Post Reply
Go to the bottom of this page (gelöst) Timer kann nicht gesetzt werden
Author
Post « Previous Thread | Next Thread »
aal_ihad
Newbie

Registration Date: 01.11.2008
Which box: DM 600PVR-T
External Storage: HDD
Which Image: Gemini

Hilfe (gelöst) Timer kann nicht gesetzt werden Reply to this Post Post Reply with Quote Edit/Delete Posts Report Post to a Moderator       Go to the top of this page

Hallo Leute,

verzweifle gerade daran, dass ich einen Timer nicht setzen kann, und zwar mit GP 4.6.

Es erscheint die Meldung sowohl am Gerät als auch über das Web-Interface "Timer event could not be added because time of the event overlaps with an already existing event.". Es ist aber überhaupt kein anderer Timer vorhanden. Das Löschen von Timern oder Aufräumen brachte keine Abhilfe.

Ich kann das Verhalten reproduzieren, indem ich ein "One-Timer Event" setze mit Startzeit 02:55 und Endezeit 04:40. Das Datum scheint egal zu sein.

Kann jemand helfen? Vielen Dank!
30.11.2009 19:53 aal_ihad is offline Send an Email to aal_ihad Search for Posts by aal_ihad Add aal_ihad to your Buddy List
aal_ihad
Newbie

Registration Date: 01.11.2008
Which box: DM 600PVR-T
External Storage: HDD
Which Image: Gemini

Thread Starter Thread Started by aal_ihad
fröhlich RE: Timer kann nicht gesetzt werden Reply to this Post Post Reply with Quote Edit/Delete Posts Report Post to a Moderator       Go to the top of this page

und nachdem ich das einstelle, finde ich dann doch die Antwort;-)

Die fragliche Zeit fällt in die EPG-Refresh-Zeit - EPG Refresh zapping ist aktiviert. Trotzdem danke.
30.11.2009 20:00 aal_ihad is offline Send an Email to aal_ihad Search for Posts by aal_ihad Add aal_ihad to your Buddy List
Tree Structure | Board Structure
Jump to:
Post New Thread Post Reply
i-have-a-dreambox.com | Dreambox - Support » ...::: Archiv - The Gemini Project (GP3, GP2 und GP) :::... » ...::: The Gemini Project :::... » The Gemini Project DM600PVR » (gelöst) Timer kann nicht gesetzt werden

Privacy policy | Team | Suchen | Hilfe