i-have-a-dreambox.com | Dreambox - Support

Register Calendar Members List Team Members Galerie to Portal Go to the Main Page

Boardrules Frequently Asked Questions Statistik Statistik Search Pinwand Dreambox Blog Ihad/Gemini Fan-Shop
i-have-a-dreambox.com | Dreambox - Support » ...::: Archiv - Gemini Plugins :::... » ...::: Gemini Plugins (GP2 und GP) :::... » Gemini Plugins (GP) » eigener Downloadserver » Hello Guest [Login|Register]
Last Post | First Unread Post Print Page | Add Thread to Favorites
Post New Thread Post Reply
Go to the bottom of this page eigener Downloadserver
Author
Post « Previous Thread | Next Thread »
massi_10 massi_10 is a male
Newbie

Registration Date: 05.10.2005
Which box: DM 7020S
External Storage: HDD
Which Image: Gemini

eigener Downloadserver Reply to this Post Post Reply with Quote Edit/Delete Posts Report Post to a Moderator       Go to the top of this page

Hallo,
habe einen eigenen Downloadserver erstellt das runterladen geht ja auch die erstellung der Tarballs funktioniert glaube ich auch nur wenn ich dan bei der Installation (bzw. nach der installation) schaue sind es immer noch die gleichen Settings.

über Hilfe wäre ich Dankbar

This post has been edited 1 time(s), it was last edited by massi_10: 03.01.2009 14:12.

03.01.2009 14:07 massi_10 is offline Search for Posts by massi_10 Add massi_10 to your Buddy List
EgLe EgLe is a male
V.I.P.*

images/avatars/avatar-10228.gif

Registration Date: 01.10.2004
Which box: DM820; DM7020HD; DM7080HD
External Storage: USB-Stick; HDD; SSD; NAS
Which Image: DMM original
Origin: Baden-Württemberg

RE: eigener Downloadserver Reply to this Post Post Reply with Quote Edit/Delete Posts Report Post to a Moderator       Go to the top of this page

Dann fehlt in deinen scripts wohl bei den Settings das hier:

code:
1:
<option>4</option>

Linux will Benutzer, die Linux wollen. Linux ist nicht Windows

Kernel : 5.4.2-1-MANJARO LTS
GUI : KDE 5.64.0 / Plasma 5.17.4
Machine : Intel NUC8i7HVK
Graphics : Radeon RX Vega M GH
CPU : Intel Core i7-8809G @ 8x 4.2GHz
RAM : Gskill F4-3000C16S-16GRS Speicherkarte so D4 3000 16GB C16 Rip

03.01.2009 16:33 EgLe is offline Send an Email to EgLe Search for Posts by EgLe Add EgLe to your Buddy List View the MSN Profile for EgLe
massi_10 massi_10 is a male
Newbie

Registration Date: 05.10.2005
Which box: DM 7020S
External Storage: HDD
Which Image: Gemini

Thread Starter Thread Started by massi_10
Reply to this Post Post Reply with Quote Edit/Delete Posts Report Post to a Moderator       Go to the top of this page

Hallo EgLe,
Du bist mein Held genau das war der Fehler die 4 eingetragen und es hat Funktioniert.
Danke Dir
03.01.2009 17:59 massi_10 is offline Search for Posts by massi_10 Add massi_10 to your Buddy List
Odessy Odessy is a male
User

images/avatars/avatar-14990.jpg

Registration Date: 21.08.2007
Which box: DM 800se PVR-S
External Storage: USB-Stick; HDD
Which Image: iCVS
Welcher Bildschirm: Samsung 17
Origin: Germany

Hilfe RE: eigener Downloadserver Reply to this Post Post Reply with Quote Edit/Delete Posts Report Post to a Moderator       Go to the top of this page

quote:
Original von massi_10
Hallo,
habe einen eigenen Downloadserver erstellt das runterladen geht ja auch die erstellung der Tarballs funktioniert glaube ich auch nur wenn ich dan bei der Installation (bzw. nach der installation) schaue sind es immer noch die gleichen Settings.

über Hilfe wäre ich Dankbar

Hi wie muß ich da vorgehen für den eigenen Downloadserver ,kannste mir das bitte genau erklären ?

Odessy
14.07.2009 21:28 Odessy is offline Send an Email to Odessy Search for Posts by Odessy Add Odessy to your Buddy List
tiroler2 tiroler2 is a male
User

Registration Date: 13.08.2006
Which box: DM520; DM800; DM820; DM920; DM5620; DM7000; DM7020HD; DM7025; DM7080HD; DM8000
External Storage: USB-Stick; CF-Card; HDD; NAS
Which Image: DMM original; OoZooN

RE: eigener Downloadserver Reply to this Post Post Reply with Quote Edit/Delete Posts Report Post to a Moderator       Go to the top of this page

quote:
Original von Odessy
Hi wie muß ich da vorgehen für den eigenen Downloadserver ,kannste mir das bitte genau erklären ?

Odessy

Schau hier -> LINK
14.07.2009 21:31 tiroler2 is offline Search for Posts by tiroler2 Add tiroler2 to your Buddy List
Odessy Odessy is a male
User

images/avatars/avatar-14990.jpg

Registration Date: 21.08.2007
Which box: DM 800se PVR-S
External Storage: USB-Stick; HDD
Which Image: iCVS
Welcher Bildschirm: Samsung 17
Origin: Germany

quote:
Original von tiroler2
quote:
Original von Odessy

Odessy

Schau hier -> LINK

I Auf's Maul st zu Hoch für mich bekomme das nicht hin. Trotzdem Danke
15.07.2009 11:50 Odessy is offline Send an Email to Odessy Search for Posts by Odessy Add Odessy to your Buddy List
Tree Structure | Board Structure
Jump to:
Post New Thread Post Reply
i-have-a-dreambox.com | Dreambox - Support » ...::: Archiv - Gemini Plugins :::... » ...::: Gemini Plugins (GP2 und GP) :::... » Gemini Plugins (GP) » eigener Downloadserver

Privacy policy | Team | Suchen | Hilfe