i-have-a-dreambox.com | Dreambox - Support

Register Calendar Members List Team Members Galerie to Portal Go to the Main Page

Boardrules Frequently Asked Questions Statistik Statistik Search Pinwand Dreambox Blog Ihad/Gemini Fan-Shop
i-have-a-dreambox.com | Dreambox - Support » ...::: Archiv - The Gemini Project (GP3, GP2 und GP) :::... » ...::: The Gemini Project :::... » The Gemini Project DM600PVR » Upnp Server einen Namen geben » Hello Guest [Login|Register]
Last Post | First Unread Post Print Page | Add Thread to Favorites
Post New Thread Post Reply
Go to the bottom of this page Upnp Server einen Namen geben
Author
Post « Previous Thread | Next Thread »
Elektronic01
User

images/avatars/avatar-91.gif

Registration Date: 14.04.2005
Which box: DM 600PVR-S; DM 800se PVR-S; DM 7025SS; DM 8000HD
External Storage: USB-Stick; HDD; CF; NFS
Which accessories: Cas3 +
Which Image: Newnigma2; Oozoon
Welcher Bildschirm: Samsung LE 40 M86 BDX ,Philips
Origin: Irgendwo in Deutschland

Hilfe Upnp Server einen Namen geben Reply to this Post Post Reply with Quote Edit/Delete Posts Report Post to a Moderator       Go to the top of this page

Hallo

Wie kann ich den Upnp Server einen Namen geben im GP 4.40.In der DM 7025 im GB 3.60 kann mann das gut einstellen.Wie geht das bei der DM 600
und DM 7020 .Da ich mehrere Boxen habe wollte ich per Upnp alle verbinden und von allen auf allen boxen schauen.Dazu will ich allen einen Namen geben
damit ich im Netzwerk weiß welche box welche ist.

viele Dank im Voraus

DM 8000 HD S2,S2,S2,S2 1 TB ,60 Gb ssd , DVD
DM 800se HD 320 GB ,1TB
DM 500HD
3 TB NAS

This post has been edited 3 time(s), it was last edited by Elektronic01: 07.07.2008 19:32.

06.07.2008 21:32 Elektronic01 is offline Send an Email to Elektronic01 Search for Posts by Elektronic01 Add Elektronic01 to your Buddy List
Tree Structure | Board Structure
Jump to:
Post New Thread Post Reply
i-have-a-dreambox.com | Dreambox - Support » ...::: Archiv - The Gemini Project (GP3, GP2 und GP) :::... » ...::: The Gemini Project :::... » The Gemini Project DM600PVR » Upnp Server einen Namen geben

Privacy policy | Team | Suchen | Hilfe