i-have-a-dreambox.com | Dreambox - Support

Register Calendar Members List Team Members Galerie to Portal Go to the Main Page

Boardrules Frequently Asked Questions Statistik Statistik Search Pinwand Dreambox Blog Ihad/Gemini Fan-Shop
i-have-a-dreambox.com | Dreambox - Support » ...::: Archiv - The Gemini Project (GP3, GP2 und GP) :::... » ...::: The Gemini Project 2 :::... » The Gemini Project DM7025/7025+ » Seltsame Probleme » Hello Guest [Login|Register]
Last Post | First Unread Post Print Page | Add Thread to Favorites
Post New Thread Post Reply
Go to the bottom of this page Seltsame Probleme
Author
Post « Previous Thread | Next Thread »
marmuel marmuel is a male
User

images/avatars/avatar-2340.gif

Registration Date: 05.01.2007
Which box: DM 8000HD
External Storage: USB-Stick; HDD; CF
Which accessories: iMac Time Capsule Airport Extreme
Which Image: Gemini
Welcher Bildschirm: Philips 37 Zoll LCD
Origin: D

Seltsame Probleme Reply to this Post Post Reply with Quote Edit/Delete Posts Report Post to a Moderator       Go to the top of this page

Hallo zusammen,

seit der Installation von Gemini 3.0 habe ich diverse Probleme:

1. Wenn ich z.B. auf Südwest 3 eine sendung per roter Taste aufnehme und dann auf ORF schalte, zeigt er beide Tuner in Benutzung an. Dann bringt er "Tuning failed" oder so ähnlich. Beide Tuner sind einfach mit Diseq A/B auf Astra konfiguriert

2. Jede programmierte Aufnahme erscheint nicht in der Movie-Liste. Das Festplattensymbol blinkt zwar, aber die Aufnahme ist nicht zu finden. Wenn ich per FTP auf die Hdd gehe, ist eine kleine nicht brauchbare Datei zu finden.
Habe bereits per diskdoctor die HDD überprüft. Per roter Taste / Sofortaufnahme funktioniert es...

Danke Euch
Gruss Marco
02.11.2007 21:09 marmuel is offline Send an Email to marmuel Search for Posts by marmuel Add marmuel to your Buddy List
Tree Structure | Board Structure
Jump to:
Post New Thread Post Reply
i-have-a-dreambox.com | Dreambox - Support » ...::: Archiv - The Gemini Project (GP3, GP2 und GP) :::... » ...::: The Gemini Project 2 :::... » The Gemini Project DM7025/7025+ » Seltsame Probleme

Privacy policy | Team | Suchen | Hilfe