i-have-a-dreambox.com | Dreambox - Support

Register Calendar Members List Team Members Galerie to Portal Go to the Main Page

Boardrules Frequently Asked Questions Statistik Statistik Search Pinwand Dreambox Blog Ihad/Gemini Fan-Shop
i-have-a-dreambox.com | Dreambox - Support » ...::: Dreambox Software :::... » Aufnahmen mit der Dream » Problem Aufnahme von SCAM XXX Sendern » Hello Guest [Login|Register]
Last Post | First Unread Post Print Page | Add Thread to Favorites
Post New Thread Post Reply
Go to the bottom of this page Problem Aufnahme von SCAM XXX Sendern
Author
Post « Previous Thread | Next Thread »
rlutsch rlutsch is a male
User

images/avatars/avatar-448.gif

Registration Date: 25.05.2004
Which box: DM 7000S; DM 8000HD
External Storage: USB-Stick; HDD; NFS
Which Image: Gemini
Origin: Österreich

Hilfe Problem Aufnahme von SCAM XXX Sendern Reply to this Post Post Reply with Quote Edit/Delete Posts Report Post to a Moderator       Go to the top of this page

Ja, Ja ich weiß - es gibt schon so einen ähnlichen Thread - der beantwortet aber leider mein Problem nicht!

Wenn Ich Sender aufnehmen die mit dem SCAM XXX (RuCannon) (z.B. Full-X1/2, Don't panic) helle werden, dann habe ich auf der Aufnahme nur absolute Finsternis!

Kann jemand helfen? traurig traurig

rlutsch
06.07.2004 17:55 rlutsch is offline Send an Email to rlutsch Search for Posts by rlutsch Add rlutsch to your Buddy List
dreamedge dreamedge is a male
V.I.P.

images/avatars/avatar-19575.png

Registration Date: 28.03.2004
Which box: DM900
External Storage: USB-Stick; SD-Card; HDD
Which accessories: Seagaste 2TB / sdcard 128GB
Which Image: OE 2.6
Welcher Bildschirm: Samsung LE37M87 BDX
Origin: NL

RE: Problem Aufnahme von SCAM XXX Sendern Reply to this Post Post Reply with Quote Edit/Delete Posts Report Post to a Moderator       Go to the top of this page

nein da kann niemand helfen ...es geht nicht !!

Da durch das es via dem Kernel läuft geht es nicht !

06.07.2004 19:38 dreamedge is offline Send an Email to dreamedge Homepage of dreamedge Search for Posts by dreamedge Add dreamedge to your Buddy List
User

Thread Starter Thread Started by rlutsch
Fragezeichen RE: Problem Aufnahme von SCAM XXX Sendern Reply to this Post Post Reply with Quote Edit/Delete Posts Report Post to a Moderator       Go to the top of this page

Warum geht dann Aufnahme von Primafila (läuft bei mir auch über dem SCAM XXX)?
07.07.2004 23:35 rlutsch is offline Send an Email to rlutsch Search for Posts by rlutsch Add rlutsch to your Buddy List
TheCelt
Fortgeschrittener

Registration Date: 25.03.2004

Reply to this Post Post Reply with Quote Edit/Delete Posts Report Post to a Moderator       Go to the top of this page

weil skyitaly über den emu und nur über den emu dekodiert wird. bei den pr0nsendern wirds aber über den kernel hell. das is der kleine aber feine unterschied und deshalb klappt beim einen die aufnahme und beim anderen nicht.
cya
08.07.2004 07:12 TheCelt is offline Search for Posts by TheCelt Add TheCelt to your Buddy List
User

Thread Starter Thread Started by rlutsch
Danke für die Erklärung! Reply to this Post Post Reply with Quote Edit/Delete Posts Report Post to a Moderator       Go to the top of this page

TheCelt - Danke für die technische Erklärung!!!!

rlutsch
08.07.2004 09:22 rlutsch is offline Send an Email to rlutsch Search for Posts by rlutsch Add rlutsch to your Buddy List
rora101 rora101 is a male
Newbie

images/avatars/avatar-3.jpg

Registration Date: 19.04.2004
Which box: DM 7000S
External Storage: USB-Stick

RE: Danke für die Erklärung! Reply to this Post Post Reply with Quote Edit/Delete Posts Report Post to a Moderator       Go to the top of this page

@rlutsch

nimm mal das letzte Tiger-Image, damit gehen bei mir jedenfalls alle Pronsender aufzunehmen. Habe das Image auf der Platte und nehme auch auf Platte auf.

rora101

vergiss die ganze Sache, ich hatte vergessen, daß ich ein modifiziertes Ci-Cam im Slot stecken habe, sorry.......

USB: Gemini 1.07 & Gemini 2.10 [aktiv] & Gemini 2.20
WLan: Linksys WET54G Brücke
Premiere Komplett

This post has been edited 1 time(s), it was last edited by rora101: 08.07.2004 10:48.

08.07.2004 10:41 rora101 is offline Send an Email to rora101 Search for Posts by rora101 Add rora101 to your Buddy List
Tree Structure | Board Structure
Jump to:
Post New Thread Post Reply
i-have-a-dreambox.com | Dreambox - Support » ...::: Dreambox Software :::... » Aufnahmen mit der Dream » Problem Aufnahme von SCAM XXX Sendern

Privacy policy | Team | Suchen | Hilfe