i-have-a-dreambox.com | Dreambox - Support

Register Calendar Members List Team Members Galerie to Portal Go to the Main Page

Boardrules Frequently Asked Questions Statistik Statistik Search Pinwand Dreambox Blog Ihad/Gemini Fan-Shop
i-have-a-dreambox.com | Dreambox - Support » ...::: Dreambox Software :::... » Dreambox Kodi (DreamOS) » kodi filme starten nicht » Hello Guest [Login|Register]
Last Post | First Unread Post Print Page | Add Thread to Favorites
Post New Thread Post Reply
Go to the bottom of this page kodi filme starten nicht
Author
Post « Previous Thread | Next Thread »
oricon
Newbie

Registration Date: 14.05.2005
Which box: DM 7000S
External Storage: USB-Stick; HDD; NFS
Which Image: DMM original

kodi filme starten nicht Reply to this Post Post Reply with Quote Edit/Delete Posts Report Post to a Moderator       Go to the top of this page

hi,
hab jetzt einige images (dream-elite, original, nn2) auf der dreambox one getestet und ich bekomme es nicht hin das kodi filme abspielt.

habe bei jedem neuen image die kodi daten vorher gelöscht.

das installieren läuft durch, kodi startet, ich füge meinen nas-server als quelle hinzu und kodi scannt das auch und zeigt die cover etc an.

wähle ich nun einen film kommt nur ein spinner und es passiert nix weiter.

woran könnte es liegen?

kodi.log

kodi.log
03.03.2020 08:29 oricon is offline Send an Email to oricon Search for Posts by oricon Add oricon to your Buddy List
Tree Structure | Board Structure
Jump to:
Post New Thread Post Reply
i-have-a-dreambox.com | Dreambox - Support » ...::: Dreambox Software :::... » Dreambox Kodi (DreamOS) » kodi filme starten nicht

Privacy policy | Team | Suchen | Hilfe