i-have-a-dreambox.com | Dreambox - Support

Register Calendar Members List Team Members Galerie to Portal Go to the Main Page

Boardrules Frequently Asked Questions Statistik Statistik Search Pinwand Dreambox Blog Ihad/Gemini Fan-Shop
i-have-a-dreambox.com | Dreambox - Support » ...::: Archiv - The Gemini Project (GP3, GP2 und GP) :::... » ...::: The Gemini Project 3 :::... » Gemini 3 Skins » [gelöst] Kein Infotext in PVR Filmliste » Hello Guest [Login|Register]
Last Post | First Unread Post Print Page | Add Thread to Favorites
Post New Thread Post Reply
Go to the bottom of this page [gelöst] Kein Infotext in PVR Filmliste
Author
Post « Previous Thread | Next Thread »
fstone
Newbie

Registration Date: 15.11.2009
Which box: DM 8000HD
External Storage: keine
Which Image: Gemini

[gelöst] Kein Infotext in PVR Filmliste Reply to this Post Post Reply with Quote Edit/Delete Posts Report Post to a Moderator       Go to the top of this page

Hab meine DM8000 auf FW DMM3.2.4 mit GP3 geflasht und suche bis jetzt vergeblich nach einem Skin, der mir in der PVR Filmliste den Infotext zum jeweils angewählten Film anzeigt.
Bei meiner alten GP2 4.5 hat es funktioniert.

Wenn ich die Infotaste drücke wird die Filminformation angezeigt, was aber beim durchforsten einer großen Filmliste sehr unkomfortabel ist.
Getestet hab ich schon einen Großteil der GP3 Skins.

Hat mir jemand einen Tip bei welchem Skin das funktioniert oder hab ich irgend ein Softwareproblem?

This post has been edited 1 time(s), it was last edited by fstone: 14.02.2014 17:36.

14.02.2014 16:04 fstone is offline Send an Email to fstone Search for Posts by fstone Add fstone to your Buddy List
zombi
Betatester

Registration Date: 04.01.2004
Which box: ONE UltraHD
External Storage: SSD
Which Image: OE 2.6
Welcher Bildschirm: Philips 4K 65Zoll Android TV

Reply to this Post Post Reply with Quote Edit/Delete Posts Report Post to a Moderator       Go to the top of this page

hast du auch in der Movieliste mal menü gedrückt und dann dort das filminfo anzeigen angeschalten?
14.02.2014 16:06 zombi is offline Send an Email to zombi Search for Posts by zombi Add zombi to your Buddy List
fstone
Newbie

Registration Date: 15.11.2009
Which box: DM 8000HD
External Storage: keine
Which Image: Gemini

Thread Starter Thread Started by fstone
großes Grinsen Reply to this Post Post Reply with Quote Edit/Delete Posts Report Post to a Moderator       Go to the top of this page

Hallo Zombie,

Vielen Dank, das war ja gleich ein Volltreffer.
Wußte nicht daß man die Anzeigeform über Menü anpassen kann.
Habe "zeige erweiterte Beschreibung" über Menü aktiviert und siehe da es funktioniert.
14.02.2014 17:36 fstone is offline Send an Email to fstone Search for Posts by fstone Add fstone to your Buddy List
Tree Structure | Board Structure
Jump to:
Post New Thread Post Reply
i-have-a-dreambox.com | Dreambox - Support » ...::: Archiv - The Gemini Project (GP3, GP2 und GP) :::... » ...::: The Gemini Project 3 :::... » Gemini 3 Skins » [gelöst] Kein Infotext in PVR Filmliste

Privacy policy | Team | Suchen | Hilfe