i-have-a-dreambox.com | Dreambox - Support

Register Calendar Members List Team Members Galerie to Portal Go to the Main Page

Boardrules Frequently Asked Questions Statistik Statistik Search Pinwand Dreambox Blog Ihad/Gemini Fan-Shop
i-have-a-dreambox.com | Dreambox - Support » ...::: Archiv - The Gemini Project (GP3, GP2 und GP) :::... » ...::: The Gemini Project 3.2 :::... » Gemini 3.2 BluePanel » Gemini cache in /tmp » Hello Guest [Login|Register]
Last Post | First Unread Post Print Page | Add Thread to Favorites
Post New Thread Post Reply
Go to the bottom of this page Gemini cache in /tmp
Author
Post « Previous Thread | Next Thread »
Turrican Turrican is a male
Fortgeschrittener

images/avatars/avatar-2081.jpg

Registration Date: 04.03.2005
Which box: DM600; DM7025+; DM7080HD; Vu+
External Storage: HDD; NFS
Which accessories: Lötkolben, DMM, Oszi uvm.
Which Image: OE 2.2
Welcher Bildschirm: Sharp LC40LE732
Origin: Bavendorf

Gemini cache in /tmp Reply to this Post Post Reply with Quote Edit/Delete Posts Report Post to a Moderator       Go to the top of this page

Moin

Spricht was dagegen das der Gemini cache nach /tmp verlegt wird ?
Meine 7020hd hat nur Flashspeicher und eine Festplatte, eine USB Stick habe ich nicht dranne und nur für den Geminicache finde ich eine Stick etwas übertrieben. Nun will ich aber auch nicht das die Daten ewig im Flash rum schreiben (alter ja auch) und die HDD muss auch nicht dauert anlaufen, daher die Frage geht es mit der Ramdisk in tmp, klar nach einen neustart der Box sind die Daten weg aber stört das ??

05.01.2014 00:01 Turrican is offline Send an Email to Turrican Search for Posts by Turrican Add Turrican to your Buddy List Add Turrican to your Contact List
netman
V.I.P.

images/avatars/avatar-18833.jpeg

Registration Date: 27.04.2007
Which box: DM500HD; DM800; DM900; DM7020HD; DM7025; DM7080HD; DM8000; Goliath
External Storage: NAS
Which Image: Gemini

RE: Gemini cache in /tmp Reply to this Post Post Reply with Quote Edit/Delete Posts Report Post to a Moderator       Go to the top of this page

Weisst du die Bedeutung des Wortes "chache"? Wenn ja, kannst du dir die Antwort selber
geben. Augenzwinkern

Ich finde 3.- Euro für einen Stick zu investieren nicht zu viel. großes Grinsen
05.01.2014 00:03 netman is offline Send an Email to netman Search for Posts by netman Add netman to your Buddy List
Verkabelt Verkabelt is a male
Experte

images/avatars/avatar-81.jpg

Registration Date: 28.11.2007
Which box: DM 7025+CC; DM 7020HD; DM 8000HD
External Storage: keine
Which Image: Gemini; iCVS
Origin: Schwalbach/TS. (Rhein-Main-Gebiet)

Reply to this Post Post Reply with Quote Edit/Delete Posts Report Post to a Moderator       Go to the top of this page

Ich habe meinen beiden 7020hd die schicken kleinen Nano Sticks spendiert. Da kostet einer mit 4 Gig ca. ruinöse 7 Euro. Kaffee einschenken

NAS: Synology DS 214+, 6 TByte

Defekt: DM 7020 HD v2, DVB-C/C, DMM experimental (OE 2.0) + GP3.2
05.01.2014 14:05 Verkabelt is offline Homepage of Verkabelt Search for Posts by Verkabelt Add Verkabelt to your Buddy List Add Verkabelt to your Contact List
Tree Structure | Board Structure
Jump to:
Post New Thread Post Reply
i-have-a-dreambox.com | Dreambox - Support » ...::: Archiv - The Gemini Project (GP3, GP2 und GP) :::... » ...::: The Gemini Project 3.2 :::... » Gemini 3.2 BluePanel » Gemini cache in /tmp

Privacy policy | Team | Suchen | Hilfe