i-have-a-dreambox.com | Dreambox - Support

Register Calendar Members List Team Members Galerie to Portal Go to the Main Page

Boardrules Frequently Asked Questions Statistik Statistik Search Pinwand Dreambox Blog Ihad/Gemini Fan-Shop
i-have-a-dreambox.com | Dreambox - Support » ...::: FAQ und Tutorials :::... » FAQ Übersicht » VideoOnDemand Filme von LoveFilm auf Dreambox 7025 anschauen » Hello Guest [Login|Register]
Last Post | First Unread Post Print Page | Add Thread to Favorites
Post New Thread Post Reply
Go to the bottom of this page VideoOnDemand Filme von LoveFilm auf Dreambox 7025 anschauen
Author
Post « Previous Thread | Next Thread »
hubertkunz
Newbie

Registration Date: 12.12.2007
Which box: DM7025+
External Storage: HDD
Which Image: CVS

VideoOnDemand Filme von LoveFilm auf Dreambox 7025 anschauen Reply to this Post Post Reply with Quote Edit/Delete Posts Report Post to a Moderator       Go to the top of this page

Ich besitze eine Dreambox 7025 mit einem installierten CVS-Image und möchte gerne einen VideoOnDemand Film unter www.lovefilm.de über die Dreambox anschauen. Was muss ich einrichten?
17.10.2012 11:57 hubertkunz is offline Send an Email to hubertkunz Search for Posts by hubertkunz Add hubertkunz to your Buddy List
kodo kodo is a male
V.I.P.

images/avatars/avatar-18184.jpg

Registration Date: 04.08.2004
Which box: DM500; DM600; D-Box; andere
External Storage: keine
Which accessories: Atemio Nemesis, Atemio 6100, Coolstream Neo² Cable, Octagon SF-1028P@TitanNit
Which Image: Gemini; PLi; Sonstige
Welcher Bildschirm: Toshiba 50L4363D
Origin: Ruhrpott

Reply to this Post Post Reply with Quote Edit/Delete Posts Report Post to a Moderator       Go to the top of this page

Mein Bauchgefühl sagt mir, dass das nichts werden kann.

17.10.2012 12:06 kodo is offline Search for Posts by kodo Add kodo to your Buddy List
Doc Doc is a male
Dreambox Team

images/avatars/avatar-18802.gif

Registration Date: 09.01.2004
Which box: Goliath
External Storage: USB-Stick; HDD; NFS
Which accessories: Jede Menge nötigen und unnötigen Krempel..
Which Image: PLi
Welcher Bildschirm: Panasonic TX-P42S10E; LE19R8
Origin: Saarland, ganz klar..

Reply to this Post Post Reply with Quote Edit/Delete Posts Report Post to a Moderator       Go to the top of this page

sagt meins auch..

17.10.2012 12:10 Doc is offline Search for Posts by Doc Add Doc to your Buddy List
zombi
Betatester

Registration Date: 04.01.2004
Which box: ONE UltraHD
External Storage: SSD
Which Image: OE 2.6
Welcher Bildschirm: Philips 4K 65Zoll Android TV

auf der dream wird das nicht gehen ,aber auf meinem sony led geht das wunderbar Freude
man muss dazu sein entgerät verifizieren und Lovefilm arbeitet da nur mit bestimmten firmen zusammen
17.10.2012 12:41 zombi is offline Send an Email to zombi Search for Posts by zombi Add zombi to your Buddy List
Tree Structure | Board Structure
Jump to:
Post New Thread Post Reply
i-have-a-dreambox.com | Dreambox - Support » ...::: FAQ und Tutorials :::... » FAQ Übersicht » VideoOnDemand Filme von LoveFilm auf Dreambox 7025 anschauen

Privacy policy | Team | Suchen | Hilfe