i-have-a-dreambox.com | Dreambox - Support

Register Calendar Members List Team Members Galerie to Portal Go to the Main Page

Boardrules Frequently Asked Questions Statistik Statistik Search Pinwand Dreambox Blog Ihad/Gemini Fan-Shop
i-have-a-dreambox.com | Dreambox - Support » ...::: Archiv - The Gemini Project (GP3, GP2 und GP) :::... » ...::: The Gemini Project 3 :::... » Gemini 3 Plugins » Welche Plugin für MKV - Files » Hello Guest [Login|Register]
Last Post | First Unread Post Print Page | Add Thread to Favorites
Post New Thread Post Reply
Go to the bottom of this page Welche Plugin für MKV - Files
Author
Post « Previous Thread | Next Thread »
maestroat maestroat is a male
Newbie

Registration Date: 08.06.2010
Which box: DM 500HD; DM 800se PVR-S; andere
External Storage: NFS
Which Image: Gemini
Welcher Bildschirm: Samsung LE52A756

Welche Plugin für MKV - Files Reply to this Post Post Reply with Quote Edit/Delete Posts Report Post to a Moderator       Go to the top of this page

hallo,

ich hab in letzter zeit das problem mit aktuellen mkv files das ich kein bild bekomme. schreibt kein signal und das wars. bei manchen kommt ein ton aber auch kein bild?

ältere gehen..

was hab ich geändert. am samstag die box neu installiert ohne gp3 erweiterungen und da was ich weiß hab ich dazuinstalliert. fehlt mir da jetzt noch etwas weil ich solch probleme habe?

oder haben die files etwas wie kann ich dies dann überprüfen?

danke

This post has been edited 1 time(s), it was last edited by maestroat: 15.06.2011 21:29.

15.06.2011 21:28 maestroat is offline Send an Email to maestroat Search for Posts by maestroat Add maestroat to your Buddy List
SadButTrue
Dreambox Gott

images/avatars/avatar-5217.gif

Registration Date: 13.09.2004
External Storage: USB-Stick; HDD; NFS
Which Image: DMM original; Gemini; CVS
Welcher Bildschirm: Panasonic TX-P46GT30&TH42-PV60
Origin: Österreich

Reply to this Post Post Reply with Quote Edit/Delete Posts Report Post to a Moderator       Go to the top of this page

www.mediainfo.org

mkv ist kein format sondern ein kontainer da kann so ziemlich alles drinnen sein was es an audio bzw. videocodecs gibt!

also mal gucken was da drinnen ist und dann posten...

Festplatte: IBM 120GB . . . . . . . . . . . . . . . . . . Festplatte: Maxtor 200GB. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . Festpaltte: Samsung 120GB. . . . . . . Festplatte: HDDrive2go 500GB eSata
Image im Flash: Gemini 4.X0 . . . . . . . . . . . . . Image im Flash: Gemini 4.X0. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . Image im Flash: Gemini 4.X0. . . . . . Image im Flash: Gemini 5.X0
Satelliten: 13,0°; 19,2°; 23,5° Ost. . . . . . . . . . Satelliten: NIM1 -19,2° Ost; NIM2 - 13,0°; 19,2°; 23,5° Ost . . Satelliten: 13,0°; 19,2°; 23,5° Ost . . Satelliten: 13,0°; 19,2°; 23,5° Ost

...Never cared for what they say - Never cared for games they play - Never cared for what they do - Never cared for what they know...

ICH GEBE WEDER IM FORUM NOCH PER PM HILFE ZU KEYS BZW. PAYTV HACKS!
15.06.2011 21:32 SadButTrue is offline Send an Email to SadButTrue Search for Posts by SadButTrue Add SadButTrue to your Buddy List Add SadButTrue to your Contact List
maestroat maestroat is a male
Newbie

Registration Date: 08.06.2010
Which box: DM 500HD; DM 800se PVR-S; andere
External Storage: NFS
Which Image: Gemini
Welcher Bildschirm: Samsung LE52A756

Thread Starter Thread Started by maestroat
Reply to this Post Post Reply with Quote Edit/Delete Posts Report Post to a Moderator       Go to the top of this page

hab autoresolution auf nein gestellt dann gings. weil dieses programm \AVInaptic hat mir eine komische auflösung angezeigt da dachte ich vl ists das autoresolution.

hätte auch früher daran denken können.

danke trotzdem

This post has been edited 1 time(s), it was last edited by maestroat: 15.06.2011 21:41.

15.06.2011 21:39 maestroat is offline Send an Email to maestroat Search for Posts by maestroat Add maestroat to your Buddy List
Shrinker
Fortgeschrittener

images/avatars/avatar-7447.jpg

Registration Date: 13.08.2004
Which box: DM 7000S; DM 7020HD
External Storage: USB-Stick; HDD
Which Image: siehe Signatur

Es ist aber momentan so, das Files welche ich noch vor 4 Monaten abspielen lkonnte, heute mit aktuellen Image nicht mehr gehen.

16.06.2011 00:09 Shrinker is offline Send an Email to Shrinker Search for Posts by Shrinker Add Shrinker to your Buddy List
Tree Structure | Board Structure
Jump to:
Post New Thread Post Reply
i-have-a-dreambox.com | Dreambox - Support » ...::: Archiv - The Gemini Project (GP3, GP2 und GP) :::... » ...::: The Gemini Project 3 :::... » Gemini 3 Plugins » Welche Plugin für MKV - Files

Privacy policy | Team | Suchen | Hilfe