i-have-a-dreambox.com | Dreambox - Support

Register Calendar Members List Team Members Galerie to Portal Go to the Main Page

Boardrules Frequently Asked Questions Statistik Statistik Search Pinwand Dreambox Blog Ihad/Gemini Fan-Shop
i-have-a-dreambox.com | Dreambox - Support » ...::: Archiv - The Gemini Project (GP3, GP2 und GP) :::... » ...::: The Gemini Project :::... » The Gemini Project DM7020 » Display dreht sich auf den Kopf!!! » Hello Guest [Login|Register]
Last Post | First Unread Post Print Page | Add Thread to Favorites
Post New Thread Post Reply
Go to the bottom of this page Display dreht sich auf den Kopf!!!
Author
Post « Previous Thread | Next Thread »
Andi82
Newbie

Registration Date: 29.03.2007
Which box: DM 7020S
External Storage: USB-Stick; HDD
Which accessories: Diablo Cam + Cas 3 Plus
Which Image: Gemini
Welcher Bildschirm: Plasma HD
Origin: Russia

Hilfe Display dreht sich auf den Kopf!!! Reply to this Post Post Reply with Quote Edit/Delete Posts Report Post to a Moderator       Go to the top of this page

Hallo an alle Dreamianer,

ich habe eine broblemm, und zwar wenn ich meine 7020Si Gemini 3,5 starte ist alles in Ordnung, aber nach ner weile wenn ich im Favoriten etwas hin und her schalte dreht sich der Display auf den Kopf. Was Könnte das sein?

Danke im Vorraus!
Mfg Andi
24.05.2007 00:06 Andi82 is offline Send an Email to Andi82 Search for Posts by Andi82 Add Andi82 to your Buddy List
Andi82
Newbie

Registration Date: 29.03.2007
Which box: DM 7020S
External Storage: USB-Stick; HDD
Which accessories: Diablo Cam + Cas 3 Plus
Which Image: Gemini
Welcher Bildschirm: Plasma HD
Origin: Russia

Thread Starter Thread Started by Andi82
Reply to this Post Post Reply with Quote Edit/Delete Posts Report Post to a Moderator       Go to the top of this page

Danke fuer die Hilfe unglücklich
28.05.2007 01:06 Andi82 is offline Send an Email to Andi82 Search for Posts by Andi82 Add Andi82 to your Buddy List
setitup
V.I.P.

images/avatars/avatar-944.gif

Registration Date: 30.09.2004
Which box: DM 8000HD
External Storage: CF
Which Image: iCVS
Origin: Franken

Reply to this Post Post Reply with Quote Edit/Delete Posts Report Post to a Moderator       Go to the top of this page

quote:
Original von Andi82
Danke fuer die Hilfe unglücklich

denke mal, hier hat keiner geantwortet, da es bereit einige threads dazu gab.
suchfunktion!

- Ich bin zwar kein Gynäkologe, aber ich schau's mir mal an ^^
28.05.2007 01:17 setitup is offline Send an Email to setitup Search for Posts by setitup Add setitup to your Buddy List
Tree Structure | Board Structure
Jump to:
Post New Thread Post Reply
i-have-a-dreambox.com | Dreambox - Support » ...::: Archiv - The Gemini Project (GP3, GP2 und GP) :::... » ...::: The Gemini Project :::... » The Gemini Project DM7020 » Display dreht sich auf den Kopf!!!

Privacy policy | Team | Suchen | Hilfe