i-have-a-dreambox.com | Dreambox - Support

Register Calendar Members List Team Members Galerie to Portal Go to the Main Page

Boardrules Frequently Asked Questions Statistik Statistik Search Pinwand Dreambox Blog Ihad/Gemini Fan-Shop
i-have-a-dreambox.com | Dreambox - Support » ...::: Dreambox Hardware :::... » TV Geräte (LCD, Plasma, Röhre & co) » 42PV500 und umschalten » Hello Guest [Login|Register]
Last Post | First Unread Post Print Page | Add Thread to Favorites
Post New Thread Post Reply
Go to the bottom of this page 42PV500 und umschalten
Author
Post « Previous Thread | Next Thread »
miregal miregal is a male
User

images/avatars/avatar-91.gif

Registration Date: 27.01.2005
Which box: DM 8000HD
External Storage: HDD
Which Image: Oozoon
Welcher Bildschirm: Panasonic TH42PV500
Origin: Saarland

42PV500 und umschalten Reply to this Post Post Reply with Quote Edit/Delete Posts Report Post to a Moderator       Go to the top of this page

hi dreamgemeinde,

na dann fang ich mal an.
Hab nen Panasonic 42PV 500E und den mit einem YUV-Kabel an der Dream verbunden.
Wie bekomme ich dem Plasma beigebracht, dass er automatisch das Programm Component nimmt, wenn ich ihn einschalte. Er hatt immer Programm 1 und das nervt ein wenig. In der Anleitung kann ich nix finden.
Meinen DVDPlayer hab ich über Scart an AV2 angeschlossen. Der alte Fernseher hat dann auch automatisch AV2 genommen, wenn ich den Player angeschaltet hatte. Macht der Pana auch nicht. :-(

Hat jemand ne Idee?

THX
EGAL
08.03.2006 20:25 miregal is offline Send an Email to miregal Search for Posts by miregal Add miregal to your Buddy List
pironymus
Newbie

images/avatars/avatar-5246.jpg

Registration Date: 09.02.2006
Which box: DM 7025S
External Storage: siehe Signatur
Which Image: Sonstige

Reply to this Post Post Reply with Quote Edit/Delete Posts Report Post to a Moderator       Go to the top of this page

Hi,
er sollte sich eigentlich dort einschalten wo er ausgeschaltet wurde.

mfg
09.03.2006 22:00 pironymus is offline Send an Email to pironymus Search for Posts by pironymus Add pironymus to your Buddy List
Tree Structure | Board Structure
Jump to:
Post New Thread Post Reply
i-have-a-dreambox.com | Dreambox - Support » ...::: Dreambox Hardware :::... » TV Geräte (LCD, Plasma, Röhre & co) » 42PV500 und umschalten

Privacy policy | Team | Suchen | Hilfe