i-have-a-dreambox.com | Dreambox - Support

Register Calendar Members List Team Members Galerie to Portal Go to the Main Page

Boardrules Frequently Asked Questions Statistik Statistik Search Pinwand Dreambox Blog Ihad/Gemini Fan-Shop
i-have-a-dreambox.com | Dreambox - Support » ...::: The Gemini Project 4 :::... » Gemini 4 Plugins » Gemini Widget Sensorfeld mit weiteren ECM Info Kombinationen » Hello Guest [Login|Register]
Last Post | First Unread Post Print Page | Add Thread to Favorites
Post New Thread Post Reply
Go to the bottom of this page Gemini Widget Sensorfeld mit weiteren ECM Info Kombinationen
Author
Post « Previous Thread | Next Thread »
xperiance xperiance is a male
User

Registration Date: 20.01.2005
Which box: DM900
External Storage: keine
Which Image: OE 2.5
Welcher Bildschirm: Sony TV
Origin: Graz

Gemini Widget Sensorfeld mit weiteren ECM Info Kombinationen Reply to this Post Post Reply with Quote Edit/Delete Posts Report Post to a Moderator       Go to the top of this page

Hallo,

ich würde mir wünschen, wenn ich im Gemini Widget bei den Sensorfeld Attributen für ECM noch zusätzliche Möglichkeiten hätte.

Ich würde gerne folgenden Ausgabe aktivieren:
CAID, TIME, HOPS, ADRESSE

Gibt es dazu eine Möglichkeit dies zu aktivieren?
Eventuell im Plugin Code?
Könnte man diese Ansicht eventuell mit in das nächste Update aufnehmen?

BTW: Könnte man nicht auch eine "Custom" Anzeige machen, die man dann selbst in einem Untermenü zusammenstoppeln kann, welche Werte er im Sensorfeld anzeigen soll? Somit wäre man ultra flexibel, so wie damals bei Gemini 3.3

lg Matthias
08.08.2019 12:42 xperiance is offline Send an Email to xperiance Search for Posts by xperiance Add xperiance to your Buddy List Add xperiance to your Contact List
Tree Structure | Board Structure
Jump to:
Post New Thread Post Reply
i-have-a-dreambox.com | Dreambox - Support » ...::: The Gemini Project 4 :::... » Gemini 4 Plugins » Gemini Widget Sensorfeld mit weiteren ECM Info Kombinationen

Privacy policy | Team | Suchen | Hilfe