i-have-a-dreambox.com | Dreambox - Support

Register Calendar Members List Team Members Galerie to Portal Go to the Main Page

Boardrules Frequently Asked Questions Statistik Statistik Search Pinwand Dreambox Blog Ihad/Gemini Fan-Shop
i-have-a-dreambox.com | Dreambox - Support » ...::: Skins :::... » Allgemeines rund um Skins (DreamOS) » Hi Zombi » Hello Guest [Login|Register]
Last Post | First Unread Post Print Page | Add Thread to Favorites
Post New Thread Post Reply
Go to the bottom of this page Hi Zombi
Author
Post « Previous Thread | Next Thread »
dr.hardfam dr.hardfam is a male
Newbie

images/avatars/avatar-5.gif

Registration Date: 28.11.2009
Which box: ONE UltraHD
External Storage: SSD
Which Image: OE 2.6

Hi Zombi Reply to this Post Post Reply with Quote Edit/Delete Posts Report Post to a Moderator       Go to the top of this page

Ist es möglich den Skin anzupassen das der SerienRecorder richtig dargestellt wird .( fullhdr3)

Danke für Deine gelungenen Skins

This post has been edited 1 time(s), it was last edited by dr.hardfam: 19.12.2016 14:38.

19.12.2016 14:37 dr.hardfam is offline Send an Email to dr.hardfam Search for Posts by dr.hardfam Add dr.hardfam to your Buddy List
zombi
Betatester

Registration Date: 04.01.2004
Welcher Bildschirm: Philips 4K 65Zoll Android TV

Reply to this Post Post Reply with Quote Edit/Delete Posts Report Post to a Moderator       Go to the top of this page

Der r3 hat den Serienrecorder noch nicht drin (die anderen skins von mir ja) ich nutze dieses Plugin nicht und daher war mir das erstmal nicht so wichtig ,was aber nicht heißen soll das er nicht mal mit rein kommt.
Glaube da wurde auch an einer neuen Version des Plugins gearbeitet und ich hab keine Ahnung ob man da skin sachen anpassen müsste usw.
Ich hab mir das alles noch nicht wirklich angesehen und werd es dieses Jahr mit sicherheit auch nicht mehr ansehen.
19.12.2016 14:42 zombi is offline Send an Email to zombi Search for Posts by zombi Add zombi to your Buddy List
dr.hardfam dr.hardfam is a male
Newbie

images/avatars/avatar-5.gif

Registration Date: 28.11.2009

Thread Starter Thread Started by dr.hardfam
Reply to this Post Post Reply with Quote Edit/Delete Posts Report Post to a Moderator       Go to the top of this page

Danke für die schnelle Antwort!

19.12.2016 14:43 dr.hardfam is offline Send an Email to dr.hardfam Search for Posts by dr.hardfam Add dr.hardfam to your Buddy List
Jogi29 Jogi29 is a male
Betatester

images/avatars/avatar-19884.png

Registration Date: 21.07.2006
Which box: DM900; ONE UltraHD
Which accessories: Marantz NR1607
Which Image: OE 2.6; OE 2.5
Welcher Bildschirm: Samsung UE55JU6480
Origin: Ländle

code:
1:
2:
3:
4:

Bitte verwendet deutliche Überschriften:
Wird das Thema des Threads schon aus der Überschrift deutlich, so verkürzt das die Wartezeit auf eine Antwort erheblich, da Personen die sich in dem entsprechenden Thema auskennen den Thread viel schneller erkennen und auch lesen. Bei nichtssagenden Überschriften wie "Dreambox-Problem" ist die Löschen-Taste bei den Team-Mitgliedern eine verlockende Variante.

"Kaum macht man es richtig, .... schon geht es!"

"Machen ist wie wollen, nur krasser!"

This post has been edited 1 time(s), it was last edited by Jogi29: 19.12.2016 14:55.

19.12.2016 14:54 Jogi29 is offline Send an Email to Jogi29 Search for Posts by Jogi29 Add Jogi29 to your Buddy List
zombi
Betatester

Registration Date: 04.01.2004
Welcher Bildschirm: Philips 4K 65Zoll Android TV

Für solche Fragen gibt es ja aber auch die Skinthreads ,da muss man auch keinen neuen Thread aufmachen sondern kann es in dem richtigen Thread posten.
19.12.2016 14:59 zombi is offline Send an Email to zombi Search for Posts by zombi Add zombi to your Buddy List
Tree Structure | Board Structure
Jump to:
Post New Thread Post Reply
i-have-a-dreambox.com | Dreambox - Support » ...::: Skins :::... » Allgemeines rund um Skins (DreamOS) » Hi Zombi

Privacy policy | Team | Suchen | Hilfe