i-have-a-dreambox.com | Dreambox - Support

Register Calendar Members List Team Members Galerie to Portal Go to the Main Page

Boardrules Frequently Asked Questions Statistik Statistik Search Pinwand Dreambox Blog Ihad/Gemini Fan-Shop
i-have-a-dreambox.com | Dreambox - Support » ...::: Dreambox Software :::... » Dreambox Plugins (Enigma2) » [s] Wasserzeichen Plugin enigma2 dm800 » Hello Guest [Login|Register]
Last Post | First Unread Post Print Page | Add Thread to Favorites
Post New Thread Post Reply
Go to the bottom of this page [s] Wasserzeichen Plugin enigma2 dm800
Author
Post « Previous Thread | Next Thread »
tulz tulz is a male
Newbie

Registration Date: 16.06.2010
Which box: DM 800S
External Storage: USB-Stick; HDD
Which Image: Gemini

[s] Wasserzeichen Plugin enigma2 dm800 Reply to this Post Post Reply with Quote Edit/Delete Posts Report Post to a Moderator       Go to the top of this page

Mahlzeit...

Bin auf der Suche nach einen Plugin für enigma2 dm800 die es ermöglicht ein Wasserzeichen in das bild zu erzeugen...

Danke schon ma...
17.04.2011 11:38 tulz is offline Send an Email to tulz Search for Posts by tulz Add tulz to your Buddy List
mopesje
User

Registration Date: 07.02.2005
Which box: DM 8000HD
External Storage: CF
Which Image: iCVS

Reply to this Post Post Reply with Quote Edit/Delete Posts Report Post to a Moderator       Go to the top of this page

Gibt's da schon was
03.09.2013 18:54 mopesje is offline Send an Email to mopesje Search for Posts by mopesje Add mopesje to your Buddy List
savita
Fortgeschrittener

Registration Date: 20.07.2011
Which box: DM525; DM800se
External Storage: USB-Stick; HDD; NFS
Which Image: OE 2.5; OE 2.0; Merlin

Reply to this Post Post Reply with Quote Edit/Delete Posts Report Post to a Moderator       Go to the top of this page

zufällig ein bierglas-wasserzeichen? *duck*
03.09.2013 19:00 savita is offline Send an Email to savita Search for Posts by savita Add savita to your Buddy List
Carbonide Carbonide is a male
Dreamer

images/avatars/avatar-15762.gif

Registration Date: 20.06.2004
Which box: DM920
External Storage: NAS
Which Image: OE 2.5
Welcher Bildschirm: Philips
Origin: Planet 9

Es gibt ein customserviceicon von gutemine, aber das hab ich schon Jahre nicht mehr installiert, darum weiss ich nicht ob es mit neueren Images (OE2) kompatible ist.

Es war auch ziemlich rudimentär (kein komplettes, einfach zu bedienendes Plugin, aber es hat immerhin, soweit ich mich erinneren kann, eine beliebige Grafik ins laufende Fernsehbild eingebettet).
03.09.2013 19:46 Carbonide is offline Send an Email to Carbonide Search for Posts by Carbonide Add Carbonide to your Buddy List AIM Screen Name of Carbonide: carbonide
Tree Structure | Board Structure
Jump to:
Post New Thread Post Reply
i-have-a-dreambox.com | Dreambox - Support » ...::: Dreambox Software :::... » Dreambox Plugins (Enigma2) » [s] Wasserzeichen Plugin enigma2 dm800

Privacy policy | Team | Suchen | Hilfe