i-have-a-dreambox.com | Dreambox - Support

Register Calendar Members List Team Members Galerie to Portal Go to the Main Page

Boardrules Frequently Asked Questions Statistik Statistik Search Pinwand Dreambox Blog Ihad/Gemini Fan-Shop
i-have-a-dreambox.com | Dreambox - Support » ...::: Dreambox Software :::... » Aufnahmen mit der Dream » Dream 800se Sofortaufnahme startet nicht » Hello Guest [Login|Register]
Last Post | First Unread Post Print Page | Add Thread to Favorites
Post New Thread Post Reply
Go to the bottom of this page Dream 800se Sofortaufnahme startet nicht
Author
Post « Previous Thread | Next Thread »
hansra hansra is a male
Newbie

images/avatars/avatar-2406.gif

Registration Date: 10.05.2007
Which box: DM 600PVR-C
External Storage: HDD
Which Image: DMM original
Welcher Bildschirm: LCD
Origin: Nürnberg

Dream 800se Sofortaufnahme startet nicht Reply to this Post Post Reply with Quote Edit/Delete Posts Report Post to a Moderator       Go to the top of this page

habe seit ein paar Tagen eine 800se, leider startet die Aufnahme über die Rote Taste nicht,
es erscheint das Radio menue, drücke ich die Shift Taste dann passiert überhaupt nichts, über Timer funktioniert es.
Kann mir jemand evtl. weiterhelfen.
im System bei Einstellungen finde ich auch den Menuepunkt Aufnahmepfade nicht.
steht aber auf Expert.

Vielen Dank
07.10.2011 19:45 hansra is offline Send an Email to hansra Search for Posts by hansra Add hansra to your Buddy List
Bröselks Bröselks is a male
Newbie

Registration Date: 26.12.2007
Which box: DM 600PVR-C; DM 800se PVR-S
External Storage: USB-Stick
Which Image: Gemini

Reply to this Post Post Reply with Quote Edit/Delete Posts Report Post to a Moderator       Go to the top of this page

Drück mal auf Video

12.10.2011 09:01 Bröselks is offline Send an Email to Bröselks Search for Posts by Bröselks Add Bröselks to your Buddy List
Jake_Worf Jake_Worf is a male
Dreambox Admin

images/avatars/avatar-18683.png

Registration Date: 02.07.2006
Which box: DM800se; DM800SEv2; DM7020HDv2; DM7080HD; DM8000; Goliath
External Storage: USB-Stick; CF-Card; HDD; NAS
Which accessories: 3 PC's / 1 MAC Book Pro / 1 Fritzbox / 1 Wife / 2 Daughters /Qnap 559 Pro+/Spaun 17089NF
Which Image: OE 2.0; OE 1.6; Gemini; DMM original
Welcher Bildschirm: LED Samsung 6000 - 46 '
Origin: Lëtzebuerg

Reply to this Post Post Reply with Quote Edit/Delete Posts Report Post to a Moderator       Go to the top of this page

Wenn du GP3 installiert hast kannst du übers Quickbutton-Menü die Rote Taste mit "Record" belegen.

Jake

WaveFrontier T 90 : | Hotbird 13 ° | Astra 19,2° | Astra 23,5° | Astra/Eurobird 28,2°/28,5° |
........... and happy Augenzwinkern

Hier werden Sie geholfen : Gemini Project WIKI sowie Video Tutorials

12.10.2011 09:07 Jake_Worf is offline Send an Email to Jake_Worf Homepage of Jake_Worf Search for Posts by Jake_Worf Add Jake_Worf to your Buddy List
Nurapolis Nurapolis is a male
Newbie

images/avatars/avatar-18004.jpg

Registration Date: 17.06.2011
Which box: DM800se
External Storage: HDD
Which Image: Merlin
Origin: Münsterland

Sofortaufnahme Reply to this Post Post Reply with Quote Edit/Delete Posts Report Post to a Moderator       Go to the top of this page

Ich habe Gemini installiert und habe über "Quickbutton" der roten Taste die Funktion "record" zugwiesen.
Leider funktioniert es nicht. Sobald ich die "rote Taste" drücke, wird die Funktion "zurückspulen" ausgelöst.
Auch über "Shift" + "Radio" klappt es nicht.
Sofern ich über das "Help-Menü" gehe, startet die Sofortaufnahme.
?????
18.12.2011 18:19 Nurapolis is offline Send an Email to Nurapolis Search for Posts by Nurapolis Add Nurapolis to your Buddy List
Tree Structure | Board Structure
Jump to:
Post New Thread Post Reply
i-have-a-dreambox.com | Dreambox - Support » ...::: Dreambox Software :::... » Aufnahmen mit der Dream » Dream 800se Sofortaufnahme startet nicht

Privacy policy | Team | Suchen | Hilfe