i-have-a-dreambox.com | Dreambox - Support

Register Calendar Members List Team Members Galerie to Portal Go to the Main Page

Boardrules Frequently Asked Questions Statistik Statistik Search Pinwand Dreambox Blog Ihad/Gemini Fan-Shop
i-have-a-dreambox.com | Dreambox - Support » ...::: Archiv - Support für ältere Dreambox Modelle :::... » ...::: Dreambox und Images DM 500HD :::... » Allgemeines zur DM500HD » DM500 HD Kabel Images » Hello Guest [Login|Register]
Last Post | First Unread Post Print Page | Add Thread to Favorites
Post New Thread Post Reply
Go to the bottom of this page DM500 HD Kabel Images
Author
Post « Previous Thread | Next Thread »
paladinus
Newbie

Registration Date: 16.11.2010
Which box: DM 500HD
External Storage: HDD
Which Image: Gemini

DM500 HD Kabel Images Reply to this Post Post Reply with Quote Edit/Delete Posts Report Post to a Moderator       Go to the top of this page

Hallo liebes Board,

da ich gerade eine DM500 HD Kabel bestellt habe, nachdem ich so begeistert von der DVB-S Version war, frage ich mich, ob ich für diese Kabel Version die ganzen Images nutzen kann, die für die DVB-S Version gemacht wurden?

Schönes Wochenende schon mal smile

- Pala
17.06.2011 09:23 paladinus is offline Send an Email to paladinus Search for Posts by paladinus Add paladinus to your Buddy List
ibrahim ibrahim is a male
V.I.P.

images/avatars/avatar-16445.gif

Registration Date: 04.04.2005
Which box: DM 500S; DM 500HD; DM 800se PVR-S; DM 8000HD
External Storage: USB-Stick; HDD; CF; CIFS
Which Image: iCVS; DMM original
Origin: Gramfuß

Reply to this Post Post Reply with Quote Edit/Delete Posts Report Post to a Moderator       Go to the top of this page

hi!

ja, du kannst die normalen images nutzen, die habn treiber für alle tunervarianten drin.

17.06.2011 09:26 ibrahim is offline Send an Email to ibrahim Search for Posts by ibrahim Add ibrahim to your Buddy List
paladinus
Newbie

Thread Starter Thread Started by paladinus
Reply to this Post Post Reply with Quote Edit/Delete Posts Report Post to a Moderator       Go to the top of this page

Gott sei Dank Zunge raus Dachte schon, ich hätte nen groben Fehler gemacht Augenzwinkern

Edit: Und danke für die schnelle Antwort!

This post has been edited 1 time(s), it was last edited by paladinus: 17.06.2011 09:40.

17.06.2011 09:39 paladinus is offline Send an Email to paladinus Search for Posts by paladinus Add paladinus to your Buddy List
GriechenCoach GriechenCoach is a male
User

images/avatars/avatar-14338.gif

Registration Date: 13.05.2010
Which box: DM800SEv2
External Storage: keine
Which Image: iCVS
Welcher Bildschirm: Samsung 8090
Origin: Flensburg

RE: DM500 HD Kabel Images Reply to this Post Post Reply with Quote Edit/Delete Posts Report Post to a Moderator       Go to the top of this page

quote:
Original von paladinus
Hallo liebes Board,

da ich gerade eine DM500 HD Kabel bestellt habe, nachdem ich so begeistert von der DVB-S Version war, frage ich mich, ob ich für diese Kabel Version die ganzen Images nutzen kann, die für die DVB-S Version gemacht wurden?

Schönes Wochenende schon mal smile

- Pala

Darf ich wissen, wo man das gute Teil bestellen kann smile
17.06.2011 12:24 GriechenCoach is offline Send an Email to GriechenCoach Search for Posts by GriechenCoach Add GriechenCoach to your Buddy List
ibrahim ibrahim is a male
V.I.P.

images/avatars/avatar-16445.gif

Registration Date: 04.04.2005
Which box: DM 500S; DM 500HD; DM 800se PVR-S; DM 8000HD
External Storage: USB-Stick; HDD; CF; CIFS
Which Image: iCVS; DMM original
Origin: Gramfuß

Bei den boardsponsoren

17.06.2011 12:26 ibrahim is offline Send an Email to ibrahim Search for Posts by ibrahim Add ibrahim to your Buddy List
paladinus
Newbie

Thread Starter Thread Started by paladinus

Jep, bei HM-Sat, einem der Sponsoren, war sie gestern noch lieferbar [319 Tacken] und scheint schon zu mir unterwegs zu sein smile Bin ja mal gespannt wie die Umschaltzeiten sind im Vergleich zur DVB-S Version.

So denn, ich wünsche allen ein richtig FEINES Wochenende smile

- Pala
17.06.2011 15:17 paladinus is offline Send an Email to paladinus Search for Posts by paladinus Add paladinus to your Buddy List
Tree Structure | Board Structure
Jump to:
Post New Thread Post Reply
i-have-a-dreambox.com | Dreambox - Support » ...::: Archiv - Support für ältere Dreambox Modelle :::... » ...::: Dreambox und Images DM 500HD :::... » Allgemeines zur DM500HD » DM500 HD Kabel Images

Privacy policy | Team | Suchen | Hilfe